What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gamegavel.com en ebay.co.uk

japancollector

Combo Keeper
200 veilingen overgezet nog 300 te gaan

ben een van de weinige verkopers daar

met de verandering in het dsr systeem since november is het niet meer mogelijk om retro en games niet nieuw in plastic te verkopen. Het is mogelijk maar korste keren ben je banned van ebay 4 life (idd ebay.com en ebay.co.uk ) voor de kleinere verkopers.Met een oneerlijk systeem (als je meer dan 500 items verkoopt per maand. En er word 3 lage beoordelingen gegeven word er maar 1 geteld .Hoe meer je verkoop des te weiniger er geteld word. ).Ebay wil alleen nog grote verkopers op hun website hebben en de kleinere wegspelen .Ik heb voor mezelf besloten om nog alleen games op ebay aan te bieden die nieuw in plastic zijn. Dit is de enigste manier om een 5 sterren feedback op object als omschreven te garanderen(als je beneden de 4.9 uit de 5 scoort als object als omschreven word je geblokeert om nog nieuwe dingen aan te bieden).En niks meer te versturen buiten europa op ebay (buiten ebay is dit geen probleem )

Ik heb momenteel mijn ebay winkel op vakantiesettings gezet om alles te bewerken om aan ebay's eisen te voldoen .In de toekomst zal de winkel weer actief worden .Ebay is een mooie plek om pagevieuws te generen ooit eigen website wil

uit contact met ebay:

Over normen voor verkoperprestaties op eBay.de, eBay.co.uk en eBay.com

Om te voldoen aan de minimumnormen vereist om te verkopen op de drie
bovenvermelde eBay-sites, moet u het aantal ontvangen gedetailleerde
verkopersbeoordelingen van 1 en 2 sterren beperken. Als u voor meer dan
3 % van uw totale transacties lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen
krijgt omdat het object afwijkt van de beschrijving of als u meer dan 4 % andere lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen krijgt, dan wordt u
account als ondermaats beschouwd.


naast gamegavel ben ik ook actief op amazon.co.uk en play.com

amazon.co.uk

play.com
 
japancollector":129cm0af said:
als je beneden de 4.9 uit de 5 scoort als object als omschreven word je geblokeert om nog nieuwe dingen aan te bieden

? :roll:

Dat is niet wat dit zegt:

Om te voldoen aan de minimumnormen vereist om te verkopen op de drie bovenvermelde eBay-sites, moet u het aantal ontvangen gedetailleerde verkopersbeoordelingen van 1 en 2 sterren beperken. Als u voor meer dan 3 % van uw totale transacties lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen krijgt omdat het object afwijkt van de beschrijving of als u meer dan 4 % andere lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen krijgt, dan wordt u account als ondermaats beschouwd.
 
Cageman":xrrc635n said:
japancollector":xrrc635n said:
als je beneden de 4.9 uit de 5 scoort als object als omschreven word je geblokeert om nog nieuwe dingen aan te bieden

? :roll:

Dat is niet wat dit zegt:

Om te voldoen aan de minimumnormen vereist om te verkopen op de drie bovenvermelde eBay-sites, moet u het aantal ontvangen gedetailleerde verkopersbeoordelingen van 1 en 2 sterren beperken. Als u voor meer dan 3 % van uw totale transacties lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen krijgt omdat het object afwijkt van de beschrijving of als u meer dan 4 % andere lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen krijgt, dan wordt u account als ondermaats beschouwd.

Ik ben momenteel geblokeerd om nieuwe veilingen aan te maken. vanwege communicatie(4,6) en object als omschreven( 4,8 ) op 12 maanden basis dit is in het rood bij op de seller dashboard


ebay account

Ik heb nog objecten te koop staan als ik op de 4.9 komt word de blokade opgeheven .Jammer genoeg staan de meeste op ebay.com .Dit is vragen voor problemen met dit systeem .

ik heb zelf een 1,49 % lage beoordelingen als object als omschreven


Met die precentage bedoelen ze waarschijndelijk als je dat overschrijdt worden al je veilingen verwijderd en hoef nooit meer terug te keren op ebay.co.uk en ebay.com(account als ondermaats beschauwdt )




verkoper banned

verkoper banned2

verkoper banned3
 
Wat een r*kzooi is dat. Nooit geweten dat dat zo ging. Lastig, lijkt me dat. Kopers zijn natuurlijk best grillig in hun feedback (of kunnen dat zijn).
 
Nu ben ik een toprated seller op ebay.co.uk (van ene extreem in de andere ) en zijn de blokeringen weg .Fixeer me nu voornamelijk op europees spul minder risico met zich meeneemt betreft dsrs.En verzendkosten zijn onaceptable van tnt post betreft alles niet door brievenbus past :P .Ik denk een klant in amerika niet ongv 18 euro verzendkosten wil betalen voor een superfamicom game(en verzamelaars wil dat al het kartonnen/plastic spul in doosjes verzonden word) .Ik vraag me af hoe andere retroverzamelaars binnen nederland hier mee omgaan

Dus alles ga in sets waarschijndelijk en europa only betreft japan import.

Ik heb de japanse spullen gefotograveerd opnieuw .bied mischien een en ander aan op ebay en kijken hoe het loopt http://s85.photobucket.com/albums/k63/j ... %20import/
 
Back
Top