What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game soundtracks

Die is al een aantal keer flink uit de speakers geknald sinds ik terug ben :twisted:
 
Ah, video game music, dat is mijn forté. Ik denk niet dat er iemand in Nederland is die er meer heeft dan mij of er meer van af weet (ik ben er onderhand al 5 jaar mee bezig, dus dat is ook niet meer dan logisch).

Zat op iets meer dan 100 soundtracks, maar heb er nu nog ongeveer 50 over. Van Final Fantasy to Snatcher tot Konami special boxes waarvoor je je blauw betaald (100 euro) ik heb alles.

Yasunori Mitsuda, Hiroki Kikita, Nobuo Uematsu, Motoaki Furukawa zijn enkele van mijn favorieten.
 
Ik denk dat sommigen van jullie wel even zullen glimlachen als je volgende week iets nieuws hoort op de mainpage. Kick ass kan ik je vertellen.
 
Ben aan het scannen geslagen, hier wat piccies van Samurai Spirits Bushidou Retsuden Soundtracks.

bookletfront.png


bookletrear.png


disc2.png
 
Damn, wat een artwork _0_
Prachtig =D
En hoe is de muziek zelf?
 
Gungrave":16gpovws said:
En hoe is de muziek zelf?

The Dude: Obviously, your not a golfer.

Samurai Spirits muziek is als een kat voor onze vriend Alf.
 
Gungrave":24tibi6c said:
Damn, wat een artwork _0_
Prachtig =D
En hoe is de muziek zelf?

Zeer sfeervol. Maar toch heb ik het abum net verkocht :lol:
 
qua sondracks en gamemuziek doen shmups het altijd goed voor mij. Radiant Silvergun en Raiden hebben fijne opzwepende muziek die mij drijven tot het uiterste te gaan.
 
Opzwepende muziek eh?

Om te beginnen zou ik naast de soundtrack van Contra ook maar meteen de game in huis halen als je die nog niet hebt voor de ps2, want als dat door je speaker blaast ben je pas ready to rock.
 
Qua game music is Konami echt nummer 1. Ik weet niet of iemand van jullie wel eens de Perfect Selections heeft gehoord of de Fantasia en Neo Cinema albums, maar die zijn echt de cream of the crop.

En natuurlijk zeer zeldzaam en duur :roll:
 
De Konami Dracula Perfect Selections zijn mijn favorieten. Dracula X music pwns hard en zeker deze uitvoeringen...
 
Baki":3djaf5yw said:
De Konami Dracula Perfect Selections zijn mijn favorieten. Dracula X music pwns hard en zeker deze uitvoeringen...

New Classic is een meesterwerk, maar die andere PS vinnik maar niks...buiten dit album is alles wat van de Konami Kukeiha Club komt zeer goed.

Akumajou Dracula X ~ Rondo of Blood is ook een van de beste.
 
Ja de New Classic is zeker een meesterwerk. Alle nummers zijn zo damn goed. Persoonlijk vind ik Bloody Tears weer eens de beste van het album.
 
Ja, dat is altijd een van de beste tracks op Dracula albums. Ik vind Vampire Killer ~ Wicked Child ook echt goed.
 
Ja die zijn ook altijd vet! Ik heb ook hele vette uitvoeringen van Simon's Theme. Dat is ook 1 van de betere Dracula tunes imo.
 
Ken":1t53fpfm said:
st-contra-ost.jpg


Daar pink je toch wel even een traantje mee weg kan ik je vertellen, beukende hardcore.

Oh daar ben ik het dus zeker mee eens.

Series als Castlevania en Megaman (X) staan ook zeer hoog in mijn favorieten van game OST's. Guilty Gear rocked nattuurlijk ook.
 
Ik heb dit weekend de FFAC ost binnen gekregen. Ik hoorde meteen in de film dat er een paar hele vette remixes opstonden en moest die hebben. Ik vind deze ost dan ook heel erg vet. Ook de nieuwe track zijn cool.
 
Vette site zeg !
Ik vind de soundtrack van Winds of Thunder voor de Pc engine heel goed. Als je het hebt over harde gitaar rock die door je speakers blaast.
Verder vind ik het intro nummer van Burning Rangers voor de Saturn ook erg catchy.
 
Heel erg cool dit..

Had ik dus net zo goed niet de OST's van Rez en Lumines hoeven te kopen :lol:
 
Back
Top