What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game of Thrones

Psykick

Loop Survivor
Net het eerste seizoen afgekeken hier op vakantie en vond hem echt zeer bruut.
Lekker gory, en ongenuanceerd hier en daar. Het is gebaseerd op 4 boeken en dit is de verfilming van het eerste boek.

Ik heb het nooit eeerder gehad, maar zit er sterk aan te denken om de andere 3 delen te gaan lezen, want het 2e seizoen is pas volgend jaar april en ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten.

Als je ook alle reviews leest is men vooral erg eensgezind over her feit dat de serie zeer trouw is aan het boek.

Dus echt een aanrader jongens, you won't be sorry!
 
Het is idd een topper die serie.
Heb ze dan ook trouw wekelijks gekeken. Blood en gore dik voormekaar. Verhaallijnen en uitwerking van de karakters zijn ook geweldig. Art-direction is stunning. Vooral de versieringen op de kostuums van de Lannisters vind ik te bruut.

Maar de dialogen ook, vooral die met de dwerg Tyrion Lannister, vaak hardop zitten lachen, schitterende humor

Tywin: I always thought you were a stunted fool. Perhaps I was wrong.
Tyrion: Half wrong. I'm new to strategy, but if we are going to be surrounded by three armies, it appears we cannot stay here.

en tientallen andere quotes, terechte aanrader. Maar ik wacht tot april, lezen is -zelfs nu er gewacht moet worden niet mijn tijdverdrijf.

Leuke vakantie nog Has (film nou ff zo'n jakhals op z'n Attenboroughs, man ;-) )
 
Hahaha, ja wish I could, maar dat gaat hem helaas niet worden Onno.

Je hebt echt gelijk over Tyrion, echt een zeer coole character 8). Is elke keer een genot als er een scene met hem is, cker een van de betere uit de cast. Voor de rest niet zo'n fan van de Lannisters.

Ik heb nog steeds dat ik niet kan wachten, maar ook hier is lezen niet het favoriete tijdverdrijf.

Anyway thnx Onno!
 
ben ook zeer benieuwd naar volgend seizoen. Ik hoorde dat Famke Janssen gecast is voor de volgende serie.
 
legztec":1x83a0kc said:
ben ook zeer benieuwd naar volgend seizoen. Ik hoorde dat Famke Janssen gecast is voor de volgende serie.

Volgens mij Clarice van Houten...
 
Back
Top