Baki
Shmup Veteran
Ik ga ook mijn geluk beproeven hier met al die kennis.
Ik heb jaren geleden ooit eens van een chineze vriend van me een dragonball kloon mogen lenen. Was een 2D fighter waarbij je net als bij DBZ een splitscreen kreeg als je ver uit elkaar was.
Het vette aan deze game was dat je draken en andere onzin kon schieten en dat je, als je op tijd was uiteraard, op het moment dat je tegenstander zo'n drakenstraal ding schoot je een counter kon doen waardoor de 2 beams midscreen op elkaar knalden en degene die het snelste kon tappen uiteindelijk wel de voltreffer maakte.
Nou ik hoop dat iemand ooit deze game heeft gespeeld en de naam toevallig kent
Ik heb jaren geleden ooit eens van een chineze vriend van me een dragonball kloon mogen lenen. Was een 2D fighter waarbij je net als bij DBZ een splitscreen kreeg als je ver uit elkaar was.
Het vette aan deze game was dat je draken en andere onzin kon schieten en dat je, als je op tijd was uiteraard, op het moment dat je tegenstander zo'n drakenstraal ding schoot je een counter kon doen waardoor de 2 beams midscreen op elkaar knalden en degene die het snelste kon tappen uiteindelijk wel de voltreffer maakte.
Nou ik hoop dat iemand ooit deze game heeft gespeeld en de naam toevallig kent