What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game-dip?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Had ik dus ook last van. Tot ik weer een Nintendo DS met Animal Crossing Wild World kocht. Dat spel is zo verschrikkelijk doelloos en verslavend tegelijk :)
 
Gungrave zit echt een dip, beste knul zit nooit meer hier op het forum... :roll:
 
Ken":2abihv2c said:
Gungrave zit echt een dip, beste knul zit nooit meer hier op het forum... :roll:

Kom over een tijdje weer dagelijks langs :) Gaat hier en daar niet echt goed hier dus moet eerst alles hier goed krijgen. Daarnaast weer tentamentijd :roll:

Gelukkig niks verkocht van mn games en speel ik zo hier en daar nog weleens een spelletje. Vooral Pro Evolution Soccer blijft leuk, maar ik wacht nog steeds op die ene meeslepende RPG :P
 
Nou, de game dip heb ik al overwonnen...sinds Juli eigenlijk niet meer gegamed. Af en toe een game gekocht. RE4 helemaal kapot gespeeld, maar verder niet echt veel gedaan. Wel games gekocht, maar helemaal niet aangeraakt. Sinds ik hier in HK ben en wat games heb gekocht en een DS Lite met wat games, ben ik weer aan het gamen geslagen. Hopelijk blijft dat ook zo als ik terug in nl ben over een maand.
 
ugh man ik heb ook zwaar game dip....

heb zoveel games te doen weet niet waar ik moet beginnen... en speel al heletijd geen games meer en ben al paar maand ook gestopt met kopen denk zelfs een stuk van me collectie te verkopen (had ook tijd terug me neo geo aes spul te koop gezet was bijna paar keer verkocht maar niet dus... kon ook moeilijk afscheid van nemen :D maar vind het niet erg. ach jah mooi spul joh alleen geen tijd meer) naja verkopen heb er ook niet echt veel moeite voor gedaan om het te verkopen door tijd nood!

zoals ik al zei heb zoveel games weet niet wat ik moet spelen :D over de 100 rpg's ofzo nu dus begrijp je me al wel denk ik ;)
 
en sommige kennen me wel van sega forum ben daar al half jaar ofzo (of langer niet meer geweest door die K U . dip!)

hoop dat ik snel herstel :)
 
Back
Top