What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: MVS / Naomi / ST-V set (Chap's Sale Topic)

ChapDDR

Moderator
Staff member
Joined
Aug 30, 2012
Messages
952
Reaction score
0
Location
Utrecht
Voor retro game stuff: http://www.marktplaats.nl/verkopers/4505857.html (Vermeld even dat je een nozom bent, krijg je 15% korting)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

For sale

Oud controlepaneel met sticks, buttons en wiring. CP is in redelijk staat behalve de kleine splitsing van de twee platen aan de linker kant. Stoort niet tijdens het spelen. Met schroefjes en een mooi vergeeld coinslotje voor niks!

Voorkeur gaat naar een trade voor wat leuke games voor in mijn cabje. 40,00 pieterballen is ook goed.

13402530384_df23b9d6af.jpg

13402302853_e3ac378e32.jpg

13402528324_cdb23b9af2.jpg


Tekken 3 PCB (100% werkend) - 30 euro
t3logo.gif

Virtua Striker 2 V.2000 Naomi Cart - 22,50 euro
11818495905_a274526d61.jpg

World Series Baseball - 7,50
11818497135_649383171a.jpg


Spikers Battle gd-rom met securitykey - 25 euro
b9e05591-721d-4344-934a-86207f640c7c_zps4af16e68.jpg


Capcom vs Snk (1) 2000 Pro met securitykey - 13,50 euro
dfbd3cff-e378-49f3-9488-07bf0a8ebb78_zpscbba570d.jpg
 
Hey, Wel leuk initiatief. Ik hoop dat het geld komt bij de mensen, en dat het niet weer zo'n Haiti herhaling wordt.


Ik wil de amiga monitor wel als er een scart aansluiting op zit.
 
In totaal 17 euro opgehaald voor Giro 555.

Jullie krijgen vanaf nu 15% korting bij mijn retro games, check daarvoor even mijn marktplaats advertenties :)

Heb verder nog wat arcade stuff toegevoegd.
 
Naomi cab toegevoegd (Staat ook op marktplaats)
 
sombetzki":1h0h12md said:
ff vraagje, alle originele hardware is uit de Naomi gehaald? AMP/Voeding/omvormer/JVS I/O etc?
Dankzij een recente deal met Polderarcade heb ik 95% van alle internals liggen, mocht iemand een setje compleet willen maken :-)
 
Ik ben op zoek naar niet al te dure MVS cart :) Stuur mij gerust een PM.
 
Cab heeft nu een prijs van 100 euro voor nozoms. Ruilen voor een paar toffe games kan ook!
 
Naomi mame cab gereserveerd! :)

Oja en ik ben op zoek naar een van de darkstalkers cps2 games.
 
Beste Antonius erectus,

Heb jij die 'wall of shame cab' gekocht van je broer (chapddr)??
Indien het antwoord ja is, hebben we twee opties;
Stap 1. Ik ga je laten opnemen :o
Stap 2. Jij geeft deze cab zijn waardigheid terug (nieuwe onderdelen, nieuwe monitor, de whole shebang)
En we gaan niet over tot stap 1 :D

Succes kerel!! :mrgreen: :mrgreen:
 
Marcosan30":b82r4rav said:
Beste Antonius erectus,

Heb jij die 'wall of shame cab' gekocht van je broer (chapddr)??
Indien het antwoord ja is, hebben we twee opties;
Stap 1. Ik ga je laten opnemen :o
Stap 2. Jij geeft deze cab zijn waardigheid terug (nieuwe onderdelen, nieuwe monitor, de whole shebang)
En we gaan niet over tot stap 1 :D

Succes kerel!! :mrgreen: :mrgreen:

Niet lullig doen hè gappie!
We gaan naar stap 2. Deze cab word een propere 15k Jamma machine of love!
 
Hey, die 'wall of shame cab' is niet van mij hé! En ik heb hem toen der tijd nog proberen te redden maar het lukte helaas niet. :cry:
 
Back
Top