What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: 1-Slot MVS (Jamma) + IC: Initial D Arcade Stage 1 Cab

ChapDDR

Moderator
Staff member
IC: Waarschijnlijk heb ik binnenkort een single Initial D Arcade Stage 1 cabinet te koop aangezien ik een twin ga aanschaffen en maar een cab nodig heb. Prijs zal rond de 725~750 euro (50/50 split van de totale aanschafprijs) liggen, een steal dus! (Verkoper is nu op vakantie maar ik krijg een van de komende dagen meer info en foto's plus ik ga van te voren een keer langs om alles zelf even te bekijken)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MV-1 te koop

Aangezien ik nu over een 4-slot beschik heb ik mijn 1-slot MVS niet meer nodig :) Hij mag weg voor 45 euro excl verzending. Werkt uiteraard, houtenplaat zit er niet bij ;)

Foto:
P1030756_zpsc6eb093c.jpg
 
Hoi chap,

kleine tip als dit een twin betreft,
als je deze uit elkaar haalt heeft maar 1 kant geluid, een coin tower en stroom.
je zal de menu controls, sound en 220v in de andere kant moeten aanbrengen om de cab te kunnen splitsen.

dan weet je dat..
 
Thanks voor de headsup maar daar had iemand mij ook al op gewezen op een ander forum. Dit is blijkbaar niet het geval bij de Initial D Arcade Stage 1 cabinets, wel bij de 2 en 3. Deze hebben ieder hun eigen set stroom en geluid, coinbox/cardreader weet ik niet zeker. Het is niet een echte twin maar twee single's aan elkaar gekoppeld. Anders zou ik de twin ook niet kopen omdat het veel te veel goede zou zijn.

Stukje van UKVAC:
".....

While iD2 is a newer version it will have one single topper that sits across both cabs - not much use once split. They can easily be made to work independently as they're 95% the same inside - you just need to add power to the 'slave' side.

iD1 was never a 'twin' cab as we would think of it - if it is an original iD cab then it will comprise two single machines each with its own single topper and conventional power inlet. More than likely not attached so no need for any work at the op's end to separate the pair - just pick up and go - once home plug in and play!"

Ik heb ook al een foto van de verkoper gekregen, hier zie je ook dat ze los van elkaar staan:
IMG_6750_zps295e3ca5.jpg

Weet iemand toevallig waar ik (voor een normale prijs) cards kan krijgen voor versie 1 of 3? Op eBay zijn ze redelijk duur. (50 bucks voor 10)
 
cabs zien er goed uit, zo op de foto afgaand. Andere koper op dit forum gevonden?

ID3 kaarten heb ik voor je, voor 2 euro/stuk.
 
Cageman":qr2bcbba said:
cabs zien er goed uit, zo op de foto afgaand. Andere koper op dit forum gevonden?

ID3 kaarten heb ik voor je, voor 2 euro/stuk.

Een duitser op AO en een andere duitser op Arcadezentrum. (Een handelaar had ook interesse maar ik verkoop het liever aan een liefhebber :P)

Heb je toevallig ook ID1 kaartjes?

En heeft iemand interesse om deze set samen te kopen? http://www.ebay.de/itm/231289472570?ssP ... 1423.l2648 Als niemand anders bied 90 euro inclusief verzending voor 200 kaartjes.
 
als je kijkt naar de NL versie van deze link
http://www.ebay.nl/itm/231289472570?ssP ... 1423.l2648

dan zie je :
Startbod: US $98,00 (Ongeveer EUR 72,79)
Verzending: US $24,77 (ongeveer EUR 18,40)

maar ook
Invoerkosten: US $35,91 (bedrag wordt bevestigd bij afhandeling)

Dat bedrag zal bepaald worden over het bedrag waarvoor je de auction wint.
Deze is nu gebaseerd op de nu kopen prijs van Prijs: US $148,00 (Ongeveer EUR 109,93)
Dus het wordt iets meer dan 90 euro incl verzenden als niemand anders bied.
 
Ik heb mijn duits afleveradres ingevuld en hij zegt nog steeds geen inklaringskosten, blijkbaar andere regeltjes daar :P
 
:) zo kan het ook idd
handig zo een duits afleveradres zou een hoop onnodige vooraf te betalen invoerkosten schelen (via de ebay global shipping program)
 
Cabs gekocht! Nu nog even wachten. Ze hadden ook een Crazy Taxi maar was denk ik kapot :P

Wat foto's van gisteren:
P1030764_zps010b8073.jpg

P1030765_zpse09e0095.jpg

P1030763_zps51e77c52.jpg

P1030768_zps41c77d76.jpg

P1030767_zps01d11169.jpg

P1030761_zps13476029.jpg

P1030762_zps9fe85fee.jpg

P1030766_zpsbdab19db.jpg[/quote]
 
Wat een beauty, als hij net zo speelt als hij eruit ziet dan zit je gebakken.
Mooi gevonden :mrgreen: congrats kerel
 
Wow, zien er goed uit Cas! Ik zie dat je ze bij Peter hebt gekocht :)
Dan zit het wel goed! Veel plezier ermee man 😉
 
Sp33dFr34k":2t4w8fez said:
Nice hoor Cas, hoeveel plaats heb je nog over op je kamertje? :)

Hij komt bij mijn pa te staan, best perfect op mijn kamer gelukkig.

Ik ben er zelf ook echt blij mee! :P

@Hasan, fijn om te horen dat Peter een goede vent is, hij deed soms erg kortaf en gehaast tegen mij maar ik snap het ook wel als een ventje van 20 voor zoiets komt kijken. Het is tenslotte een handelaar :P
 
toch een goede tip he!!!!

yup en bij peter kun je ze gerust kopen,goed spul.
mijn sega rally twin heb ik nu 3 jaar een loopt zonder problemen

gr robert
 
yup
dat wist ik,en de service is echt goed hoor daar.
peter is altijd wat gehaast hoor .
maar goed veel know how daar,je moet zeker naar de open dag gaan volgend jaar
veel plezier met je cab

heb nu mijn star wars trilogie werkend ookvet
gr robert
 
Back
Top