What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FOUND: sega/capcom I/O

Status
Not open for further replies.

beau

Pattern Reader
Joined
Apr 24, 2010
Messages
2,003
Reaction score
1
Ik heb de neo standard binnen wel met een sega I/O
Maar niet met een jamma connector dus ik heb er niks aan
Als er iemand nog een I/O heeft shoot me een pm
Ik ga ook bij steve kijken maar dat moet nog altijd uit japan komen laat maar weten alvast bedankt
 
Neem aan dat je hem wel even hebt aangesloten, ook al heb je geen controls? Ben erg benieuwd :-) En heeft de Neo Standard niet gewoon JAMMA aan boord?

Dacht dat te zien op onderstaande foto:

koihime_07.jpg

"JAMMA + JVS" zie ik staan, en ik zie iets dat lijkt op een JAMMA edge in de behuizing?
 
Ik kan hem wel aanzetten alleen dan krijg je een fout melding dat
Hij de io mist .
En die andere gast die ik ken heeft hem ook via de io
Ik ga hem mailen van hoe en wat.
 
En als je het JAMMA harness aansluit, en de Sega I/O? Hij zal de I/O wel nodig hebben voor het aantal knoppen..? De melding dat hij de IO mist krijg je wel weg als je de IO gewoon aansluit.
 
De io heeft stroom nodig normaal gaat het via de jamma
Op de io zitten van die kleine aansluitingen op
En daar kan ik niks mee
De jamma op de neo zit ver naar binnen mischien moet hij open
En dan meer naar voren schuiven ik zie ook geen schakelaar
Dat je kan kiezen tussen jamma en power supply
Zoals op de examu ex board.
 
Hallo beau,

Ik nog wel een capcom i/o liggen die ik heb gebruikt om mijn noami 2 moederboard aan te sluiten op mijn blast city.
Sinds kort heb ik ook een new net city waardoor deze overbodig is geworden.

Enige wat opvallend is dat er een kroonsteentje gebruikt word voor de kabel om de io van stroom te voorzien,
Werkt echter perfect! Alle andere kabels zitten er ook bij.

Als je hem nodig hebt stuur me dan even een pm :D prijs komen we wel uit
 
Marcosan30":2wdgw4tu said:
Hallo beau,

Ik nog wel een capcom i/o liggen die ik heb gebruikt om mijn noami 2 moederboard aan te sluiten op mijn blast city.
Sinds kort heb ik ook een new net city waardoor deze overbodig is geworden.

Enige wat opvallend is dat er een kroonsteentje gebruikt word voor de kabel om de io van stroom te voorzien,
Werkt echter perfect! Alle andere kabels zitten er ook bij.

Als je hem nodig hebt stuur me dan even een pm :D prijs komen we wel uit
Bedankt voor je reactie maar ik heb al een gevonden via een member van dit forum
 
haha oke sluit maar achter in de rij aan :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top