What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Foto's van de insert coin cabs.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Egret 2 en Astro zijn uit hetzelfde jaar, dus oudheid heeft er niets mee te maken.
 
Lol @ handdoekhaakje op de nac.


En is DS écht je test-pcb? :o
 
die zero wing heeft de perfecte quote voor je candy cab army. tenminste als hij vertaald is.

als de koper echt afhaakt ben ik misschien geintresseerd in de nac als de screenburn niet te zien is bij het spelen, en als het bijna alleen maar cosmetische problemen zijn. lekker projectje. of natuurlijk als er iemand stom genoeg is om zijn egret niet op te halen ben ik ook in een bosje om er op te springen.
 
mooie plaatjes. vooral foto 3. zou mooi met een lijstje eromheen.

en die new astro ziet er nog goed uit vergeleken met mijn astro.
alles is op te knappen, dus ik zou er gewoon voor gaan maxio...
 
Back
Top