What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fotns + Progear

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Hai Ken,
Je mag in ieder geval voor mij checken wat fist of the northstar (awave) en progear (liefst phoenixed) moeten kosten.
Groet,
Roy
I
 
Dat is echt toevallig, dat je 'm net voor mijn vraag te koop hebt gezet.
Maar goed 375 is mij echt te veel voor progear , ik zou het wel over hebben voor fotns.
 
Ik ben naar Mak! Japan geweest voor FOTNS, maar ik denk dat je er beter even mee kunt wachten, of de game online ergens kunt bestellen omdat de prijs rond de 520 euro lag bij Mak!. De game is nou eenmaal nog steeds in de arcade hier en dus is de prijs nog steeds vrij hoog. Andere Atomiswave games vielen nog mee, maar bijvoorbeeld Samurai Spirits Tenka was ook zo duur als FOTNS.
 
Hai Ken,
Bedankt voor het kijken. Ik wacht inderdaad nog even met fotns tot ie in prijs zakt.
Groet,
Roy
 
Back
Top