What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FORZA 4!

Ratson

Bullet Dodger
Wie heeft Forza 4 gehaald en wat vind je er tot nu toe van?
Ik heb hem vrijdag gehaald en ben tot nu toe erg tevreden, echt een dikke racegame.
Heb hier naar uitgekeken en ben persoonlijk niet teleurgesteld.
Deel je mening :)
 
Ik zat te twijfelen of ik hem moest halen of niet, lijkt hij veel op 3?

Ik vond Forza 3 geweldig, alhoewel ik meer van de Arcadey racers ben.
GT5 vond ik 3 keer kut, dus ik twijfelde of ik Forza 4 moest gaan halen omdat het leek alsof die heel erg de GT5 kant op ging.
 
Ik kan alleen maar zeggen dat hij nog beter is als 3 en zo als GT5 had MOETEN zijn. Dit is echt 3 maar dan beter. Is mijn mening natuurlijk maar toch.
 
Forza 4 is de bom! Nu nog een manier verzinnen om dat in mijn 'race' cab aan de praat te krijgen :-)
 
Jaaa ! :)

Ik had de collectors edition gepreorderd, maar had helaas nog helemaal geen tijd gehad om 'm op te halen.
Maar straks ga ik 'm halen :) Zeeeeeeer benieuwd !
 
Back
Top