What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Forum werkt perfect! (voorheen: Forum doet een beetje raar)

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Forum werkt perfect!
Daarom de topic title aangepast!


Met inloggen, dan ben ik blijkbaar nog niet ingelogd en soms als ik op reply druk kom ik terecht op de index van de categorien. Ik kan toch niet de enige zijn die dit ervaart? Het gebeurt thuis en op het werk en andere fora werken wel goed. Ik wil nozomi niet dissen, totaal niet, maar iedereen die dit ook ervaart steek je hand op :lol:
 
Yep, ik krijg het ook...ik wil reply'en, ineens ben ik uitgelogd en sta ik in de index. Vreemd genoeg werkt het forum wel gewoon perfect op werk. (waar IE word gebruikt) :P

(Misschien ligt het aan Firefox?)
 
Ik gebruik ie thuis en op werk en bij beide krijg ik hetzelfde.
Als ik aanlog, dan ben ik nog niet aangelogd, nog een keer, nog niet aangelogd, pas als ik ga replyen, moet ik nogmaals aanloggen en dan gaat het wel goed. Het is geen probleem verder, alleen een beetje vreemd :)
 
Damn ouwe,

Ik word vanaf vandaag of gisteren automatisch ingelogd als ik naar het forum ga.
Bravo. Mijn dank heeft geen geringe omvang.
Good busy.
Super.
 
Volgens mij werkte het nog niet met Safari (Mac) maar ik zal vanavond nog eens proberen.
 
dubbelklik banner ook nog van toepassing :roll:
werkt prettig!
 
Bij mij doet ie het ook prima in Safari. Als iemand anders nog problemen heeft, lemme know.
 
Rano,

Kun je de banner weer zo fixen met dubbelklik?
Is best wel handig namelijk :)
 
almighty":1dcbcz6a said:
Rano,

Kun je de banner weer zo fixen met dubbelklik?
Is best wel handig namelijk :)
Mag ik vragen wat dat is?
banner, dubbelklik.
 
Daar bedoel ik de plaatje mee.(logo met sonic in de sneeuw)
Normaal als je daar op klikt dan refresh je het forum.
 
almighty":5qlnm489 said:
Daar bedoel ik de plaatje mee.(logo met sonic in de sneeuw)
Normaal als je daar op klikt dan refresh je het forum.
Damn, wat ben ik een sukkel. Ik ga altijd heel braaf terug met kleine links, op zo'n banner klikken is sneller.
Thanks!
 
d":28p58aj0 said:
almighty":28p58aj0 said:
Daar bedoel ik de plaatje mee.(logo met sonic in de sneeuw)
Normaal als je daar op klikt dan refresh je het forum.
Damn, wat ben ik een sukkel. Ik ga altijd heel braaf terug met kleine links, op zo'n banner klikken is sneller.
Thanks!

Ja dat doe ik nu ook omdat het helaas nog niet werkt, Rano... :roll:
 
Back
Top