What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

For Sale : Japanese Super NEO 29 Candy cabinet

Status
Not open for further replies.

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
- 2 player, 4 buttonpanel
- (Original) screen is perfect, no burn-in
- Price : 699 euro (ex shippingcosts)
- shippingcosts to NL : 85 euro
- info : ronnie@rkok.nl


100910SuperNeo29.jpg

100910SuperNeo29a.jpg

100910SuperNeo29b.jpg
 
Kom op jongens!!! Blijft deze eens een keer in Nederland???????????????
 
rklok":12mn1ly5 said:
Kom op jongens!!! Blijft deze eens een keer in Nederland???????????????

Dat wilde ik bij de vorige proberen door een cab van mezelf te verkopen maar de fraulein begon voor het eerst te sputteren dat ze hem echt niet mooi vind. Ach ze is het meestal eens met de aankopen, ik heb tenslotte al 2 cabs(bijna 3 😉 ) De aero city vind ze wel mooi en de meeste andere candies ook wel behalve de balst city, Superneo29 en de upright Naomi's vind ze ook niet mooi. De gechopte naomi weer wel.

Please, iemand in Nederland moet deze cab kopen. Ik stuur een gratis NeoGeoCup 98 mvs kit naar de Nederlander die hem koopt en me een x laat spelen.
 
haha! :) spoken like a true fan!

Ik weet zeker dat er nog 1 is in Nederland ...! Ik geef je zijn mailadres ;)
 
't is niet gelukt hem binnen Nederland te houden.... verkocht naar de UK , kan op slot dus...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top