Ik heb van de week mijn (bootleg) Street Fighter II Champion Edition binnen gekregen, maar nu heb ik hierbij wat problemen met het beeld.
Is er iemand in regio Limburg Noord (Venlo/Venray) die voor mij het bordje in zijn kast kan hangen om even te testen?
Mijn beeld 'flikkert' zoals te zien is in deze youtube video:
Als ik een ander Jamma board of MVS probeer is het beeld verder prima.
5V heb ik al geprobeerd tussen de 4,8V en 5,1V
Of kan dit nog ergens een (sync) setting van de monitor zijn? Dit is een Hantarex MTC9110 in een Electrocoin 6slot MVS kast.
Heb geen zin om 'onnodig' de settings te veranderen omdat de monitor icm het MVS board mooi beeld geeft.
Is er iemand in regio Limburg Noord (Venlo/Venray) die voor mij het bordje in zijn kast kan hangen om even te testen?
Mijn beeld 'flikkert' zoals te zien is in deze youtube video:
Als ik een ander Jamma board of MVS probeer is het beeld verder prima.
5V heb ik al geprobeerd tussen de 4,8V en 5,1V
Of kan dit nog ergens een (sync) setting van de monitor zijn? Dit is een Hantarex MTC9110 in een Electrocoin 6slot MVS kast.
Heb geen zin om 'onnodig' de settings te veranderen omdat de monitor icm het MVS board mooi beeld geeft.