Ken":2nyljman said:misschien zou je die bloesemblaadjes nog iets groter kunnen maken?
zal eens kijken of het dan realistisch blijft, misschien dat de achtergrond stilzetten wat meer nadruk op de bloesem legt.
Ken":2nyljman said:Ik bedoel meer dat je niets ziet, en dan per letter het voorbij ziet flitsen.
If you know what I mean...
zoiets?
http://www.cybercomm.nl/~rood/nozomi2.html
anders moet je het maar zingen misschien dat ik het dan snap