What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Film: The Video Craze at The Retro Game Experience

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Tijdens The Retro Game Experience zullen we op zondag 15 september van 14:30 tot 16:00 uur de documentaire

the_video_craze_dave_danzara_official_movie_poster.jpg



tonen. Zie hier een trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=LSUNEcWr ... t87O8QWHeg

Dit is de Europese première!!! Tenminste bijna, want .....

- mocht je ons alleen zaterdag kunnen bezoeken, of
- ben je er zaterdag én zondag, maar vind je het ook wel een beetje zonde om dan op zondagmiddag anderhalf uur niet te kunnen gamen (of wil je de tentoonstelling over de oranjes niet verlaten :) ),

dan heb je geluk, want speciaal voor jullie en een select aantal anderen vertonen we de documentaire 'The Video Craze' ook op zaterdagavond, ná sluitingstijd!! :D Dat is nog eens exclusief, een pré-première. LOL

Er is één voorwaarde, en daar gaan we niet mee sjoemelen: Je naam moet op de aanwezigheidslijst staan (dit in verband met interne regels van de beheerder van het gebouw) én je moet je uiterlijk om 17.45 uur bij de hostess (yes, the lovely assisent :D ), naast de kassa in het atrium, zodat we op tijd en ongestoord kunnen gaan draaien.

Staat je naam, en die van partners, kinderen en zo, niet op de lijst, of kom je te laat, dan is het echt helaas pindakaas.

Dus bij deze, geef je in deze thread op, met real-life voor- en achternamen. Dit mag ook in een PM.

Deze 'aanbieding' geldt uiteraard ook voor de hotel-overnachters, maar ook die moeten zich bij mij aanmelden.

Cappice? :D
 
Jongens, jullie hoeven niet te zegen dat je een PM hebt gestuurd, hoor, dat zie ik vanzelf. :D
 
ckong":2lbadsy8 said:
Jongens, jullie hoeven niet te zegen dat je een PM hebt gestuurd, hoor, dat zie ik vanzelf. :D
LOL

:mrgreen:
 
lol ckong

door het ook hier te plaatsen, kunnen we ook zien wie er allemaal komen

wat ook leuk is
 
Let op: tijd en plaats van melding is veranderd:

17.45 uur naast de kassa in het atrium, bij de hostess.
 
Back
Top