What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fijne jaarwisseling!

Mildoe

Puzzle Mastermind
Hey alle lieve leden van Nozomi!

Na zoveel jaren geleden deze communitysite online te hebben gebracht, zijn we een hele eind gekomen wat betreft de arcadescene!

Trots op wat we bereikt hebben en blij dat de leden het hier nog naar hun zin hebben en dat de sfeer altijd goed is gebleven. (al waren er wel wat strubbelingen af en toe) Dus bedankt voor alle bijdrages die er het afgelopen jaar waren!

Anyways, van mij in ieder een gezond en gamend 2011 toe gewenst!
En denk eraan! Om te gamen heb je tien vingers nodig! Dus wees voorzichtig met het vuurwerk! (Tenzij je met de kinect speelt dan...)
 
Hier sluit ik me volledig bij aan. Fijne jaarwisseling allemaal! :)
 
Mildoe":bmwbloeo said:
En denk eraan! Om te gamen heb je tien vingers nodig! Dus wees voorzichtig met het vuurwerk! (Tenzij je met de kinect speelt dan...)
Maar zonder rechterarm is het toch ook verdomd lastig Kinecten ;-)

Ook vanuit het zuiden des lands een goed nieuwjaar gewenst!
 
Vanuit Apeldoorn, iedereen het allerbeste gewenst voor 2011....

Wordt een TOPjaar!, met .... SHMUPS 2.....
 
rklok":1aoyh656 said:
Vanuit Apeldoorn, iedereen het allerbeste gewenst voor 2011....

Wordt een TOPjaar!, met .... SHMUPS 2.....
SHMUPS 2 :D
 
van hetzeflde hier :) SPAAR je handen enzo... of beter koop geen vuurwerk en geniet van andersmans vuurpijlen :mrgreen:
 
Op naar 2011 allemaal en dat het ook weer een mooi jaar mag zijn voor nozomi en alle liefhebbers hier op het forum!
 
Beste wensen allemaal!

Mijn jaar begint inderdaad ook leuk. Nog op de valreep van 2010 Muchi Muchi Pork PCB binnen gekregen. :D Zal binnenkort wel even m'n gallery updaten met wat andere zaken.
 
Gelukkig nieuwjaar iedereen en happy gaming.

Op naar SHMUPS 2 :lol:
 
Happy new year gasten, heb oud en nieuw in Berlijn gevierd vandaar dat ik nu pas kan posten :)
 
Back
Top