Hey alle lieve leden van Nozomi!
Na zoveel jaren geleden deze communitysite online te hebben gebracht, zijn we een hele eind gekomen wat betreft de arcadescene!
Trots op wat we bereikt hebben en blij dat de leden het hier nog naar hun zin hebben en dat de sfeer altijd goed is gebleven. (al waren er wel wat strubbelingen af en toe) Dus bedankt voor alle bijdrages die er het afgelopen jaar waren!
Anyways, van mij in ieder een gezond en gamend 2011 toe gewenst!
En denk eraan! Om te gamen heb je tien vingers nodig! Dus wees voorzichtig met het vuurwerk! (Tenzij je met de kinect speelt dan...)
Na zoveel jaren geleden deze communitysite online te hebben gebracht, zijn we een hele eind gekomen wat betreft de arcadescene!
Trots op wat we bereikt hebben en blij dat de leden het hier nog naar hun zin hebben en dat de sfeer altijd goed is gebleven. (al waren er wel wat strubbelingen af en toe) Dus bedankt voor alle bijdrages die er het afgelopen jaar waren!
Anyways, van mij in ieder een gezond en gamend 2011 toe gewenst!
En denk eraan! Om te gamen heb je tien vingers nodig! Dus wees voorzichtig met het vuurwerk! (Tenzij je met de kinect speelt dan...)