What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

Kaneda

Cabinet Dweller
Ok hier is tie dan, ben wat druk geweest met werk etc.

Is een "echte" front far east Wildcard DX 32M ( dus ja SSF2 Turbo werkt. )
Doos die erbij staat is een "select" aantal diskettes van games die ik zelf graag speelde, alle bekende rpg's Uniracers etc. ( zo 250 stuks :D )
Heb nog een bedbak in de kelder staan met de andere 740 diskettes :shock:
Maar natuurlijk is deze de onderste van de stapel, dus vandaar ff geen foto, iedergeval altijd droog en "koel" bewaard.
Stapel games geprobeerd en werkt nog uitstekend. Baterij was niet lekker meer maar is profesioneel door Jazsie vervangen :mrgreen:

Ook een andere diskdrive geplaats die wat soepeler loopt en ook mooi zwart is.
Er zit een voeding bij maar deze is niet nodig bij het spelen van games, meen me te herineren dat je dit alleen nodig had als je cart dumps ging maken, omdat de snes zelf niet genoeg prik leverde voor extra cartridge > wildcard en diskdrive.

De SNES op de foto zit er trouwens niet bij :geek: ben met originele collectie begonnen en ga deze zomer de case repainten 8-)
Het is echt iets voor de liefhebber, want dat discloading geluid geef echt nog een "verwachting" en spanning of het spel wel werkt :D
PS: bijna alle discs zijn genummerd, maar gebruikte toen een lijst gemaakt op de MSX, en hrmm DIE heb ik dus niet meer :think:

Beetje_diskettes.jpg

loading_menu.jpg

running_game.jpg

Start_menu.jpg

Unit_en_Box.jpg


Ik dacht dat gezien de hoeveelheid diskettes dit toch wel een leuke deal is voor € 160,-
Bieden mag natuurlijk ook, hou er rekening mee dat verzenden een "probleem" kan zijn. is bij elkaar een behoorlijk volume en gewicht :?
Ik sta open voor sugesties :)

Kaneda
 
Je mag 'm wel plaatsen hoor. (als ik me niet vergis)
900 floppies, damn, das een hoop!
 
Nice, ik heb er ook eentje en heb er heel lang geleden veelsteveel geld voor neergelegd (achteraf gezien) :D
 
K405":pizuiqs4 said:
Nice, ik heb er ook eentje en heb er heel lang geleden veelsteveel geld voor neergelegd (achteraf gezien) :D
Lig eraan welke, de Pro Fighters waren niet al te geweldig :)
En de DX2 is volgens mij nooit echt goed verkocht in NL, bood ook niet veel meer dan CDrom support.
 
Kaneda":gs3m2ktj said:
K405":gs3m2ktj said:
Nice, ik heb er ook eentje en heb er heel lang geleden veelsteveel geld voor neergelegd (achteraf gezien) :D
Lig eraan welke, de Pro Fighters waren niet al te geweldig :)
En de DX2 is volgens mij nooit echt goed verkocht in NL, bood ook niet veel meer dan CDrom support.

De Super Pro Fighter Q 32mb was geweldig, veel plezier van gehad vroeger!
 
welke regio / woonplaats kom je vandaan ?
misschien wel handig om aan te geven voor een mogelijke koper die het moet komen ophalen
 
Dat is inderdaad geen slecht idee, Rotterdam oostkant ( Alexanderpolder nabij Oosterhof)
En vooral "vrij" parkeer gelegenheid ^_^
 
Je verkoopt toevallig geen losse games (floppys...

Die zoek ik namelijk al een hele tijd voor mijn wildcard
 
heheheh nee ik "verkoop" geen losse floppy's, dat zou "piracy"zijn :oops: :mrgreen:
En Ebay is leuk, maar wat kjost het niet om 900 discs te versturen :shock:
En wat als duane lastig gaan doen? Dus nee denk niet dat Ebay DE oplossing gaat zijn :/
 
Kaneda":2myyao65 said:
heheheh nee ik "verkoop" geen losse floppy's, dat zou "piracy"zijn :oops: :mrgreen:
En Ebay is leuk, maar wat kjost het niet om 900 discs te versturen :shock:
En wat als duane lastig gaan doen? Dus nee denk niet dat Ebay DE oplossing gaat zijn :/

Dat is een kwestie van uitzoeken. Jij hoeft het niet te betalen :)
 
Funny, maar er is maar 1.44Mb geheugen erin, dat betekend dat je met games die op meerdere disc staan ( 18/24 en 32Mb) elke disc alsnog apart laden vanaf een USB stick.
hoe doe je dat dan vanuit de interface van de WC/snes :) Drivers zullen wel voor dos/windows zijn.
Dus nee dit gaat het hem niet worden denk ik :)
 
Dus.... 10 USB sticks nodig O_O en behoorlijke lijst maken van alle discs inc. games op meerdere discs.
En zal dan het "gehakt" missen van discloading :) Nee zo is het "echter" :D
 
Back
Top