ChapDDR":lzbdnmb9 said:-999999 voor Loempiavreter (Ik weet niet of die ook op Nozomi ooit actief was)
Battle Circuit gekocht, deed het niet en terug opgestuurd. Bij hem deed die het wel en hij zou mij het geld terug storten. Dit was begin juli. Tot een maand geleden kreeg ik steeds uitstel reacties omdat die in geld nood zat. Nu vond ik het genoeg geweest en krijg ik gewoon geen reacties meer op mijn PM's. Ik heb al aangifte gedaan en probeer contact met hem te krijgen maar helaas. Niks van deze gast kopen dus!
Maak je niet druk komt goedLihinian":2b09e5g3 said:Iemand iets van Jinxz gehoord?
Ik heb nu al een maand niks van hem gehoord.
Hij was bezig 2 sticks + een hoop kabels voor me te bouwen, en het geld had ik alvast deels overgemaakt.
Heb het idee dat er misschien iets mis is met mijn inbox. Waardoor ik niet bereikbaar ben ofzo?
Ik heb dus al een maand niks vernomen, en geen reactie op mijn pm's gehad. Dus hoopte dat misschien deze weg iets oplevert.