Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
+1 voor Zemmik, Raspberry Pi van hem gekregen voor wat knutselwerk Hij dacht even het recept van de hamburgers te bemachtigen, maaaaar daar kan ie nog even op wachten :mrgreen:
+100 voor Marcosan die een stel monitoren voor me heeft opgepikt in Groningen en deze bij me heeft afgeleverd toen hij zijn nieuwe schatje kwam ophalen! Je bent een echt baas Marco, nogmaals enorm veel dank!!
You're very welcome gebruinde turkse vriend, de rekening van de chiropractor komt nog je kant op
+1 voor hasan voor de 'sneek a peek' in het ngc. Het thema is nu duidelijk, het enige wat ik erover kan zeggen is dat je het aankomende event niet wilt missen (als je het mist ga je zeker janken!!!!!)
+1 Jinxz voor het mooie T-Shirt.
+1 ckong voor het meebrengen van de BVM (en helpen mee sjouwen van dat gruwelijk zwaar juweeltje).
+1 Psykick voor de in car delivery van de PVM (ook al zo'n heavy weight).
+1 DLX voor de mooie PS3 deal.
+1 Da Dude voor de cab (paste nog verassend goed in de auto) en het lenen van z'n CF-card reader.
+1 Asure voor de JAMMA switcher + loompjes.
+1 Nozomi Event Team voor het fantastische evenement.
+1 voor ABC123, hopelijk is ze er blij mee
+1 voor waiwainl, dat die cab nog paste naast die 2 schermen. En die card reader mag je houden.
+1 voor Asure laat ff weten of die goed werkt.
+1 voor Psykick, ik kan wel zeggen veel plezier ermee, maar....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: