What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Het allerbelangrijkste vind ik dat PostNL het bij de eerste levering al meteen bij de buren afgeeft. Dat doen die andere bezorgdiensten niet en dat haat ik. Ik ben heel weinig thuis en dan moet ik met die lui gaan bellen voor een nieuwe afspraak of een ander bezorgadres. En als je dat niet optijd doet gaat het terug naar de verzender. Nu maakt het niet uit wanneer ik thuis kom en ligt het gewoon heel handig 1 deur verderop.
 
Mart":349j494s said:
Het allerbelangrijkste vind ik dat PostNL het bij de eerste levering al meteen bij de buren afgeeft. Dat doen die andere bezorgdiensten niet en dat haat ik. Ik ben heel weinig thuis en dan moet ik met die lui gaan bellen voor een nieuwe afspraak of een ander bezorgadres. En als je dat niet optijd doet gaat het terug naar de verzender. Nu maakt het niet uit wanneer ik thuis kom en ligt het gewoon heel handig 1 deur verderop.

Dat ligt aan je bezorger, niet aan postnl. Met een beetje pech ben je een week verder :)

Edit; bij mij geven het standaard ergens aan de buren, ook al ben ik toevallig thuis en zit ik te wachten :P
 
+1 Jinxz voor de joystick harnas

ik weet niet meer welk bedrijf het vroeger was met de slogan maar nu geld het voor hem: snel safe en simpel.

thanks!
 
Dr Doggystyle":3alx3ynf said:
een hele grote +1 voor Ratson
gewoon super , top verpakt goede & snelle communicatie thanks man

+2 voor drdoggystyle & son.
Goede communicatie en snelle betaling.
 
Ik wil Wibraman nogmaals een x16 multiplier (of een +1, als dat de officiële aanduiding is (je spreekt tegen een Giga Wing OCD'er)) geven, voor de goede communicatie, ruimhartige betalingsafspraak, zorgvuldige verzending, en het volledig functioneren van de ontvangen games. Hartstikke bedankt!

Mark -~-
 
Back
Top