What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

ChapDDR":2x2ezaxu said:
Neutrale feedback voor BJT.
Je mag best een -1 geven hoor. Uit je verhaal hierboven verdient de verkoper geen neutral feedback, imo.

Dusss... BJT: wat is je antwoord? Verblijdt ons met positief nieuws!
 
Wat is hier precies neutraal aan? Toch gewoon een zeer negatieve ervaring? Niet goed bjt, beter ga je dit fixen want het kan echt niet als alles zo blijkt te zijn zoals Chap het stelt. Graag een antwoord en uitleg.
 
Ik vind het overigens wel apart dat er een negative feedback hier komt van een deal op Ebay.
Dan kunnen we wel alles gaan linken. Op zich goed dat je het meld, maar ik weet niet of dit hier dan hoort.
 
Psykick":wuux5d59 said:
Ik vind het overigens wel apart dat er een negative feedback hier komt van een deal op Ebay.
Dan kunnen we wel alles gaan linken. Op zich goed dat je het meld, maar ik weet niet of dit hier dan hoort.

Mwah, als het gaat om een member vind ik dat wel kunnen.
 
Ja, ik vind dat ook wel o.k. hoor. Juist wel goed om dat soort input hier ook te hebben. Ik snap psykick ook wel; EBay heeft een eigen feedbacksysteem natuurlijk.
 
Account van BJT is op verzoek van BJT zelf verwijderd, inclusief posts.

Voor wie hem nog wil contacten om zaken af te handelen, PM me even; dan verstrek ik zijn E-Mail adres.
 
Kunnen we even de hele ebay listing buiten beeld houden, want dat staat los van de aankoop die Chap buiten ebay om gedaan heeft. Ik denk dat iedereen wel weet dat BJT never nooit met PostNL verstuurt vanwege negatieve ervaringen.(Hoe de verkoper verstuurt, lijkt me zijn eigen keuze, dat kun je niet afdwingen.)

Wat we allemaal denk ik wel kunnen aannemen (en ik gooi hier niet met modder, dit is een feit) is dat de kans groot is dat er tijdens het tot stand komen van de deal door de koper flink onderhandeld is over de prijs. Als er dan niet duidelijke afspraken zijn over de koop, kunnen er makkelijk misverstanden ontstaan.
(Ik kan met voorstellen dat bijvoorbeeld woordgebruik als "goedkoop moederbordje" of "ik wil graag dat B bord" icm een laag prijsvoorstel tot deze situatie heeft geleid, maar ik ken niet alle feiten.)

+1 BJT Voor Metal Slug X nog trouwens!

Edit: WTF?
 
Niemand buiten chap en BJT kunnen vertellen hoe het precies zit. ChapDDR heeft zijn verhaal gedaan, BJT werd de vraag gesteld hoe het verhaal er van zijn kant uitziet. Zijn besluit was om een PM naar de admins te sturen om zijn account+posts weg te halen. We hebben hem nog een paar keer een PM gestuurd, maar hij was verder niet bereid inhoudelijk te antwoorden. Daarom zijn verzoek ingewilligd en account+posts verwijderd.
 
Over de prijs is niet echt onderhandeld (ik ben op zijn eerst aanbod ingegaan) en daarnaast had hij dan beter met mij kunnen overleggen over hoe het dan afgehandeld moest worden i.p.v. gewoon opsturen met DHL. Ik snap dat er misverstanden over de inhoud van de bestelling kunnen voorkomen maar iig een reactie terug na meerdere mailtjes kan ook tot een oplossing leiden (stel dat hier een misverstand zou zijn geweest).

Maarja...
 
Jammer dit...Vind het jammer dat hij er voor kiest om weg te gaan... Heb op de beurs in Apeldoorn nog gezellig gepraat met BJT en eigenlijk altijd wel goede deals met hem gehad... Hij heeft trouwens wel gelijk dat hij voor DHL kiest. Grote kans dat zo'n cps 2 stuk gaat met Postnl..
Over de rest doe ik geen uitspraak( gaat me niks aan), maar het is gewoon zonde dat het zo moet :(
 
stevuns":1oi6mo56 said:
Jammer dit...Vind het jammer dat hij er voor kiest om weg te gaan. Eigenlijk altijd wel goede deals met hem gehad.

+1

Hij heeft trouwens wel gelijk dat hij voor DHL kiest. Grote kans dat zo'n cps 2 stuk gaat met Postnl.

DHL is betrouwbaarder dan Postnl en vaak nog goedkoper ook. Ik gebruik tegenwoordig alleen maar DHL(FORYOU) als ik iets moet verzenden.
 
Stomme vraag, maar hoe werkt DHL ForYou eigenlijk? Moet je het dan afgeven? Of halen ze het bij je op?

*ik weet het, ik ben te lui om te zoeken*
 
Volgens mij moet je zelf de sticker uitprinten, er op plakken en dan bij een DHL-servicepunt afgeven.

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met PostNL maar juist met DHL :/
 
Cageman":3icrxx42 said:
Stomme vraag, maar hoe werkt DHL ForYou eigenlijk? Moet je het dan afgeven? Of halen ze het bij je op?

*ik weet het, ik ben te lui om te zoeken*

Zelf de barcode uitrinten en op de doos plakken en naar servicepunt brengen. Het tracken via DHLFORYOU (voor verzenden binnen Nederland) is veel gedetailleerder dan die van PostNL, maar soms duurt het wat langer eer een pakket is afgeleverd op de plaats van bestemming. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
 
Ik met Post.nl 2x, maar dat op +100 pakketten mag ik niet klagen.
De ene stond 2 weken op een tafel omdat de verzendsticker er af was, en dan kunnen ze daar blijkbaar niks meer, en een 2e keer, dat ze de doos 2weken op de kar "ophalen" hadden gezet ipv verzenden. Nouja, kan gebeuren, en ze vond het zo erg, ok heb 2 mooie sigaren als excuses gekregen.

Beide zijn alsnog aangekomen.
 
Thanks voor de info. Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met postnl. Maar ik verstuur ook niet zo bar veel.
 
Back
Top