What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Hij heeft het waarschijnlijk niet meer nodig, maar +1 voor jinxz
Net mijn nozomi t-shirt en hoody binnengekregen. Echt gaaf!!

Dikke +1 Psykick! Bedankt voor de super goede PVM deal en alle hulp! En... hij draait bij super met de Saturn :D

+1 met een gouden randje voor beatmaster-p , booty master p (laat de vrouw dat maar niet zien 😉 )
Pascal bedankt kerel!! :D

+1 Voor Marco terug!
+Errug veel voor Arcadegek nog, ik post nog wel ff wat pics waarom precies ;)

Eigenlijk een NBA Jam of Hangtime in het NGC, briljante games *en cheatende kutcomputer hahaha!

??
Heb ik wat gemist? Komt er een NBA Jam in het NGC? Zou wel willen, maar hebben we helaas niet aangekocht.

Psykick":kw31peto said:
??
Heb ik wat gemist? Komt er een NBA Jam in het NGC? Zou wel willen, maar hebben we helaas niet aangekocht.
Nee ik ben kampioen onduidelijke zinnen bouwen. :)

Ik bedoelde dat het geniale games waren dat ik het eigenlijk wel leuk zou vinden als er een NBA machine in het NGC stond. Evt. een jammakastje met nba erin :)

Ow Haha, toevallig was Ik met die nba jam te bezig, maar is hem helaas niet geworden en aangezien deze net is verkocht dacht ik dat deze in het NGC zou komen of zo, zonder dat ik erv vanaf wist. Hij is duidelijk, wie weet ooit, ik vind het ook briljante games!

Back