sjorspion":1eefsmds said:-1 voor Schrimp,
spullen apart laten leggen, gewacht op betaling.
geen reactie meer op mijn mail..
sjorspion":3873c01q said:-1 voor Schrimp,
spullen apart laten leggen, gewacht op betaling.
geen reactie meer op mijn mail..
DLX":3e2xvpy9 said:sjorspion":3e2xvpy9 said:-1 voor Schrimp,
spullen apart laten leggen, gewacht op betaling.
geen reactie meer op mijn mail..
Zelfde probleem... maar goed je hebt wel eens van zulke gasten... mijn PM naar hem staat nog steeds in mijn outbox...
Lekker je spullen verkopen!
Ken":5m4oef5h said:Krijgt iemand nog geld van 'm of zijn de deals gewoon niet doorgegaan?
In dat geval geef ik 'm een week om te reageren.
sjorspion":2ozkxzpg said:Nee, bij mij iig niet. Ik heb alleen wat spullen voor hem apart gelegd, tot hij het geld zou overmaken. Nog een keer gemaild, toen zei hij dat hij moest wachten op zijn salaris ofzo...
Maar bedankt voor je adequate reactie.![]()
goatboy":266cghrr said:+2 voor Cageman.
PCB reparatie. Geweldige service, Super bedankt!![]()