What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 Psykick voor me Netboot. nu nog tijd maken om het te testen.

Ratson en vriendin (sorrie ik ben waardeloos in namen onthouden).
MAAR......Namens me kidz bedankt voor de spidey skateboards. Ze zijn echt helemaal happy.
 
Da Dude":nf33pbzf said:
+1 Psykick voor me Netboot. nu nog tijd maken om het te testen.

Ratson en vriendin (sorrie ik ben waardeloos in namen onthouden).
MAAR......Namens me kidz bedankt voor de spidey skateboards. Ze zijn echt helemaal happy.

Ze heet Jacquelien en graag gedaan :)
 
+1 Janak,

Graag gedaan! Ik probeer het altijd zo goed mogelijk in te pakken :)

+1 BJT- Gigawing 2
+1 Hasan - CPS2
 
Heb je Salamander 2 van Eddy overgenomen? Hihi. Die komt van mij vandaan. Eén van de beste games die ik in mijn PCB collectie hebt, imo.
 
+1 BJT, echt een top game heb je!
-1 DLX, wie doet er nou Salamander 2 weg :(
 
+1 (Stiekem +5) voor ne0 voor de sega naomi cab. Ik post zo foto's :) Ik ben er super blij mee. En dan ook nog gratis mega drive games gekregen haha :D
 
Kwam bij het opruimen zelfs nog meer toppertjes tegen... allerhande voetbal games, golf en meer vandat soort "toppertjes". Die kunnen dus weer de schuur in :)
 
Back
Top