What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 Studentzki
Snelle betaling, bedankt voor het geduld ivm verzending!

Uitstekende deal met ElPancho (Onno) !!

Heel snelle betaling en goede communicatie.

Thanks !

+1 voor onze Neo Geo King Ratson
+6 voor de koffie
-1 voor het afwezige bier :P

+10 voor bbthomazzz, psx goed ontvangen, goed verpakt, ziet er nieuw uit, verzending viel wel mee, een week is wel te doen, kortom goede service. Ga maar aanvallen mensen die psx meuk van bbthomazz :-)

God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk

+2 voor DLX, kwam het gewoon effe afgooien. Ik niet eens bier in huis, erg slecht :oops:
Ik maak idd wel damn good coffee. ik maal mijn eigen bonen. Fresh coffee or bust!

Bjt":3amdy0tq said:
Feedback for doc81 > - Lufia Boek is in zeer slechte staat :( / +- Trage verzending. :| + Goede communicatie.
eerlijke feedback is gewaardeerd, thanks bjt, ik neem dit mee en doe er wat mee.
Over dat boekje van Lufia, ik vond het wel mee vallen, maar voor mij maakt het niet uit als het maar niet half gescheurd is. Ik zal bij de games die ik in de toekomst verkoop meer details erbij zetten en duidelijkere foto's maken.
+1 voor bjt voor de eerlijke feedback.

+1 jiggymf, goede communicatie & product ontvangen zoals omschreven, thanks!

Telefoon werkt op het moment weer helemaal toppie, gaat z'n 2e leven in :)

Back