What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1 Rklok
Candy Cab Sega Blast City

tot volgende maand maar weer ^^

+1 voor jiggymf, graag gedaan. Sorry dat ik vergat wat te drinken aan te bieden. Doe ik normaal altijd wel :oops:

Psykick, dank voor de superdeal!

(Naomi hobbyproject met Hantarex en de nodige extra aanbiedingen)

Insgelijks Cotje, altijd een goede deal, goed gesprek en bedankt voor het extraatje!! Veel plezier ermee en graag foto's van het proces zo nu en dan posten please.

+1 voor Has
+1 voor Pas

Hebben een flat screen CRT bezorgd, en op een wel erg rommelige zolder neergelegd ;-) Dank mannen!!

+1 voor Cageman voor de goede ontvangst

-1 voor Cageman, voor het verzorgen van een minderwaardigheidscomplex voor mijn soldeerspullen. Vergeleken zijn reparatieplaneet en verschillende soldeer en desoldeerschepen voelen mijn soldeerbouten zich net luciferhoutjes. Bedankt!

idd met zo' n soldeer cockpit hoef je alleen nog de tijd in te stellen wanneer het klaar moet zijn :P :P

Vwb de zolder, dat kan een hele gave gameroom worden!!

Beatmaster-P":12ewg5jt said:
idd met zo' n soldeer cockpit hoef je alleen nog de tijd in te stellen wanneer het klaar moet zijn :P :P

Vwb de zolder, dat kan een hele gave gameroom worden!!

Psykick":12ewg5jt said:
-1 voor Cageman

Heheheh :-) Ja, het is wel de bedoeling dat het een beloopbare gameroom wordt. Eerst maar eens de monitor fixen, dan kan die cab weer in elkaar :-).

Als je zonder hink-stap-sprong bij de Blast City achterin de kamer kan komen :mrgreen:

+1 Peet1979 - Crazy Taxi upright & Chopped naomi, bedankt voor het sjouwen! ^^

Back