What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

He Has en Pas, bedankt voor het Aero projectje :)

+2 :P Controlpanel is al nice and shiny!
 
+1 voor DLX of course! Veel succes man, maar dat gaat jou wel lukken ;)
 
+2 voor Psykick en Beatmaster-P voor de service! Kwamen vandaag naar mijn huis gereden om te helpen met het demagnetiseren van mijn monitor. Thanks mannen!
 
Een bedankje was echt genoeg hoor Arjan, het siert je wel natuurlijk dat je een bijdrage levert aan The Hutt, maar next time only a simple thnx! You know what I mean ;)
 
Is goed, Hasan ;-) Vond gewoon dat ik iets simpels terug moest doen. Volgende keer krijg je een knuffel :mrgreen:
 
Dit vind ik dus het mooie aan dit forum. iedereen staat voor elkaar klaar. pluim voor jullie!
 
Top Hunter Mvs cart gekocht bij Ken.
Goed als altijd.
het mooie is dat ik nu een kit compleet heb kunnen maken met geloof het of niet , dezelfde serienummers :D
De kit heb ik ooit van Psykick gekocht.
 
Sick. It always stays in the family.
 
Top deal met ken :D netjes verpakt
helemaal top
bedankt
 
+10 voor Psykick

Hasan heeft me uit de brand geholpen met een vervangende NAC PSU. Top prijs en super snelle verzending. Ben super blij dat m'n NAC weer leeft. :D
 
Hahaha natuurlijk ook credits naar Henk voor de snelle betaling en altijd goed communicatie ;)
 
Heb een goede transactie gehad met Ken voor het CPS-2 SSF2X A+B board.

Bedankt Ken.
 
Dikke +1 voor Goatboy
Was zo vriendelijk de game even voor me te reserveren om hem na betaling zeer snel en goed verpakt op te sturen.
Bedankt Henk, ben :D
 
+1 voor Ratson

Puzzle Bobble 4 F3 kit. Hou wel van mensen die hun woord nakomen, Bedankt!
 
Back
Top