A
Anonymous
Guest
+1 voor MarsMan. Is zojuist huiswaarts vertrokken met een E3. Snel en goed afgehandeld.
En +1 voor Cageman, communicatie verliep goedCageman":hqbt9u1c said:+1 voor Wibraman. Bruut goed verpakt. Thanx!
Jij ook al :lol: , moest ook mee helpen tillen voor de OK Baby.Struis":kfmfv856 said:ondanks de verrichte arbeid![]()