What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

+1000000000000000000 voor Erik en Henk. Erik voor de driedubbele Hernia die het hem gekost heeft om een waanzinnige cab te regelen, het heerlijke bakkie leut en de hartelijke ontvangst. En voor Henk voor het regelen van de 100 in 1! Heb mezelf opgesloten in de schuur en de sleutel doorgeslikt... Let's get ready to ruuuuuuubleeeeee....
 
+1 voor Erik (hoger kan ik het niet geven maar ik heb diepe respect voor je)

Bedankt voor het regelen van Taito Egret 3 !
 
+1 Ratson voor mijn MVS-1-slotter. Geduldig gewacht tot ik eindelijk terug was van vakantie en uitgebreid bij hem kunnen testen. Thnx!
 
lekker capuccino gedronken met Beatmaster-P

TE stick helemaal nieuw en werkt te goed, zo goed dat ik moet wennen.
 
+1 voor Ronnie,heb mijn games vandaag ontvangen en ben zeer blij.
+1 ook voor s913 en drifter,was een aangename ontmoeting toen ze het 1 slot mobo kwamen halen.Kom gerust nog een x langs jongens als je tijd hebt :)
 
+1 voor Almighty en het "rode stoeltje". Tijdje geleden, echter perfecte deal geweest!!!

Graci!!! En ik hoor wel als er een bankje te koop komt!
 
trailblazer800":w8gtn05c said:
+1 voor Almighty en het "rode stoeltje". Tijdje geleden, echter perfecte deal geweest!!!

Graci!!! En ik hoor wel als er een bankje te koop komt!

Ook +1 voor deze prettige afhandeling! veel plezier ermee :)
 
Back
Top