+1 voor joeks. Hij heeft inderdaad mijn New Astro City gekocht.joeks":17cg7owc said:Oh ja, hier nog een +1 voor Muzzle, New Astro City bij hem gekocht.
Communicatie, foto's, behulpzaamheid allemaal dik in orde![]()
+1 voor Cageman, alles primaCageman":2m4ruegv said:+1 voor Muzzle. Prettige communicatie, goed verpakt. Thanks!!
rklok":1k3604sc said:Goede deal met Muzzle gehad, thanks!!
Casey120":37nbhvuk said:Hey , eerste post hier :mrgreen: