Gaston":33jqm4mx said:Baki,
die Sig van je....welke KOF is dat ook weer?
En Dreamer, jij komt uit Geleen he? Zelfde als Neo Geo.com!
Yup that's me. Limburg represent hahaha.
Gaston":33jqm4mx said:Baki,
die Sig van je....welke KOF is dat ook weer?
En Dreamer, jij komt uit Geleen he? Zelfde als Neo Geo.com!
Baki":1vo98osf said:Ik spuug op de PU. Alleen de review van FF3 was al genoeg om dat blad uit te kotsen.
Ken":s5p4xgb2 said:Loading…
www.solvalou.com
Vette scans
Ken":ioo1r0cp said:Nou ik heb een paar jaar geleden een keer een brief geschreven over de Metal Gear Solid 2 review die in de PU stond en werkelijk van geen kanten klopte. Ik had de game op import en het was nog niet zo vanzelf sprekend dat je dat soort games zomaar ook op import kocht. Anyway, ze meldden dus dat het een kutspel was omdat Snake dood zou gaan. De vloer met ze gelijk gemaakt, heb gelijk gekregen alleen hoefde ik niet te vertellen hoe ze hun werk moesten doen. Het jammere aan het blad is dat er nog een iemand rondloopt die nog enigszins verstand van zaken heeft maar mee wordt genomen in het niveau en nooit goed uit de verf komt. Voor de rest is Niels een prima kerel, de rest ach ja ik zeg maar niks.
R-Type":a3r6w6n5 said:trouwens die avatar is dat niet Strider 2?
Die heb ik een tijdje geleden gesealed by Nedgame gekocht (Amerikaanse versie). Erg coole game.
DreamerNL":2x1f2bx8 said::lol: Idd. Nu vind ik wel dat ze het op TV goed doen bij gamekings, maar de PU moet er echt uit...de laatste die ik kocht was zeker 10 jaar geleden.
Net ff die link van Ken bekeken, vette scans, doet me herinneren aan de tijd dat ik droolde over die arcade games...toen waren de homeconsoles nog ver en ver achter. Dat waren pas de jaren.