What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fatsoenlijke update uit Ken's domein

Ken

High Score Hunter
Na 9 maanden eindelijk weer eens een echte fatsoenlijke update, vandaar de nieuwe topic omdat je anders steeds de oude foto's ook moet inladen. Schroom niet om dit ook zelf te doen als je meerdere foto's tegelijk weer upload, dat houdt het leuk en hoe meer topics hoe beter.

Samurai Edge Biohazard gas blowback gun

DSC_0153-1.jpg

Metal Gear Solid Lighter set

DSC_0150-1.jpg

Metal Gear Solid 3 BEAM

DSC_0149-1.jpg

Neo Geo Pocket en Capcom VMU

DSC_0147-1.jpg

Virtual On Marz

DSC_0154.jpg

Neo Geo Rental Sign Japan

DSC_0152-1.jpg

Nintendo stuff

DSC_0157.jpg
DSC_0155.jpg
DSC_0156-1.jpg
 
lol die gun is ilegaal in Nederland, geen gezeik mee gehad ?

Die vmu naast de pocket is wel humor, had gister nog gelezen dat je het vmu batterijtje ook voor je pocket kan gebruiken voor save games heheheh he.

Mooiste vind ik toch die neo geo bord, wat staat er eigelijk ? is het uit een arcade hall gejat ?
 
Neo Geo Rental Ten

Een bordje die dus ooit bij een verhuur voor Neo games heeft gehangen.
 
Mooie aanwinsten dude!!
Die mario stuff spreekt mijzelf ook er aan 8)
 
Mooie aanwinsten Ken! Vooral die Biohazard gun set is wel enorm cool!
 
hehehe daar had ik twee van, wel eentje moeten verkopen om relaxter op vakantie te gaan, je hebt gelijk dat die onderdelen erin beetje tegenvallen maar de artwork is erg mooi.

Wat wordt het een sanwa stick met semitsu knoppen ?
 
IMG_2448.jpg
IMG_2459.jpg
ps2tk3pd5.jpg

samuspi_tenka_best.jpg


Met dank aan R2-2D voor de MVS games (en de gestolen pics)
 
Jij hebt zoveel dat je lang niet alles op 1 foto kwijt kan heheheh! Gisteren je collectie weer uitgebreid!!!!
 
Damn, die Wonderboy. Vet! Ik had Wonderboy sega ages besteld op Ebay, maar die is nooit binnengekomen. Ik moet nog negatieve feedback gaan geven. klotezooi.
Wat moet je met die ps versie van zero3 :lol: Je gaat hem vast vergelijken met je Saturn versie. Heeft ie nog bepaalde extra's die niet in de Saturn versie zitten?
Wat betreft die Japanse scart kabel. Ben benieuwd of die ook werkt Op Europese scart tv's. Japanse scart is anders dan Europese scart. Mocht je ooit problemen ermee hebben, dan zou dat de oorzaak kunnen zijn.
 
leuke aankopen, zelf had ik die Saturn rgb nog gevolgd.
SF Zero 3 ziet er goed uit op de ps, helaas kan ik hem nog niet vergelijken.
 
Die Zero 3 was niet zo duur en compleet. Die RGB kabel wil ik gewoon met het Japanse doosje hebben, that's why...Megadrive collectie begint langzaam op stoom te komen...
 
ah nice 3 toppers, zelf vind ik last blade 1 beter dan twee, mijn shin samurai spirits is niet zo mint maar me kof98 last blade wel zo mint.

Nog andere titels in gedachte ?
 
Back
Top