What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Familieuitbreiding in huize Ken

Ken

High Score Hunter
De derde cabinet is dan vandaag tussen de twee broertjes in komen te staan.
3cabs.jpg
3cabs3.jpg
3cabs2.jpg
 
Holy crap, erg mooi! En bij de boxen bovenaan, is het verkleurd of hoort het zo? Je ziet namelijk wel vaker bijvoorbeeld verkleurde SNES'jes omdat het sinds de launch in de zon ligt oid, is dat hier ook het geval? En ben je misschien ooit van plan ze te gaan laten spuiten oid?

Congratz ^^
 
wow mooie verzameling! Vooral die kast die vol met games staat :shock:
 
Gungrave":agh2t6sb said:
Holy crap, erg mooi! En bij de boxen bovenaan, is het verkleurd of hoort het zo? Je ziet namelijk wel vaker bijvoorbeeld verkleurde SNES'jes omdat het sinds de launch in de zon ligt oid, is dat hier ook het geval? En ben je misschien ooit van plan ze te gaan laten spuiten oid?

Congratz ^^

Holy crap indeed.

Volgens mij is dat gewoon de kleur van de boxjes, want anders zou dat de kleur van de hele kast zijn.
 
Vette aanwinst Ken.

Die kleur is inderdaad de vergeling die optreed na enige jaren blootgesteld te zijn aan rook/sterk licht.

Kun je nog altijd laten spuiten neem ik aan.
 
ik denk die die heeft een kind zitten produceren ofzo :D

Maar zo'n kast is ook erg leuk hoor =)
 
R-Type":3sa96o3m said:
ik denk die die heeft een kind zitten produceren ofzo :D

Maar zo'n kast is ook erg leuk hoor =)

Ik wilde ook al gaan vragen of het een jongen of meisje was, tot ik zag dat hij er een cabinet bij heeft :lol: Leuke topictitel 8)
 
Jezus dude, 3 kasten op een rij niet normaal meer. Krijg je veel mensen bezoek die even een potje komen gamen? Erg tof, dat zeker. :)

ik denk die die heeft een kind zitten produceren ofzo

Haha, zal hij ook zeker bij Video Games forum zetten he? =P
 
Godver Ken, hoe vet! Mag ik vragen wat je nou betaalt voor een sit down cabinet? Inclusief monitor, board, game, shipping, etc.
 
Rano":jhozo5aq said:
Godver Ken, hoe vet! Mag ik vragen wat je nou betaalt voor een sit down cabinet? Inclusief monitor, board, game, shipping, etc.

Als je het buy & sell forum hier in de gaten had gehouden had je het geweten 😉.

Maar erg vet... zal ook wel een vette elektriciteit rekening opleveren :lol:.
 
Nice... ultieme japanse stylo met die candy cabs. Ik neem aan dat ze in nl staan... heb je ze geimporteerd of gewoon lokaal verkregen?
Je crib is trouwens ook niet schlecht.
 
Back
Top