What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Falcoon interview

Zeker gaaf.

Opvallend dat je altijd door je knieën moet voor die foto's tehehe :roll:
 
Ik ga voortaan maar een krukje voor ze meenemen inderdaad...
 
wat is trouwens altijd met die peace signs?
het zit in spellen, films noem het maar op overal waar je kijkt zie je gasten 2 vingers naar je toe houden :)
Is het in het echt ook een veelgebruikt iets? weet dat de engelsen ook wel 2 vingers opsteken maar dat het dan iets heeeeel anders betekent hehehe
 
Er zijn meer culturen waar zulke dingen in gebeuren als er een foto wordt gemaakt.
Brazilianen maken een vuist en steken hun duim en pink uit bijvoorbeeld. Het was van mij meer een soort geintje, omdat de foto zelf al suf genoeg zou zijn met onze modebewuste Falcoon...
 
vooral zijn bril geeft een duidlijk statement af.

Maar nee ik dacht dat het iets typisch Japans was ofzo, je 2 vingers opsteken en naar iemand toehouden het viel me namelijk op hoe hij dat deed en moest ineens denken aan een lightgun game op de ps1 met 2 mannetjes. Als je dan won deden ze dat ook de hele tijd. ik heb het ook wel eens in anime`s gezien en op tv.....

misschien allemaal toevalligheden ik neem aan dat als iemand het zal weten jij het wel bent :P
 
Japanners maken nou eenmaal altijd het peaceteken...vraag me niet waarom.
 
Victory~!

Niks peace. Alhoewel het daar ook voor gebruikt wordt.

V voor Victory.
 
RoOd":1pyu47f4 said:
heheh lol, ik zal er wel nooit achterkomen.......
Er is geen reden. Tis gewoon een pose. Moet toch iets? Rock / punkers maken altijd leuk zo'n baphomet teken. Veel mensen maken ook 'hang loose' teken (duim en pink). Tis gewoon een pose, heeft geen reden, behalve dat het leuk is voor de foto.
 
Dem.":ww3w9xgf said:
Victory~!
Je schrijft het verkeerd, het is Victoly!
Jij speelt zeker nooit videogames, is wel te zien... 8)
 
Nice omtervoew Ken, waar was dit trouwens, de TGS van vorig jaar?
 
DAY":20mybsa5 said:
Nice omtervoew Ken, waar was dit trouwens, de TGS van vorig jaar?
Was inderdaad al een tijdje geleden, maar ik wist dat het even ging duren i.v.m. de releasedatum van KOF MI 2. Daarom zijn de vragen ook vrij algemeen en 'tijdloos'.
Als je veel interviews in een bepaald tijdsbestek doet moet je die nou eenmaal een beetje spreiden he.
 
Ken":2y8t7tm0 said:
DAY":2y8t7tm0 said:
Nice omtervoew Ken, waar was dit trouwens, de TGS van vorig jaar?
Was inderdaad al een tijdje geleden, maar ik wist dat het even ging duren i.v.m. de releasedatum van KOF MI 2. Daarom zijn de vragen ook vrij algemeen en 'tijdloos'.
Als je veel interviews in een bepaald tijdsbestek doet moet je die nou eenmaal een beetje spreiden he.

Idd tijdloos interview. Ik kan mij trouwens nog steeds mega ergeren aan de release dates in pal landen, soms duurt het echt eeuwen. Gelukkig dat sommige x360 titels regiovrij zijn en dat de ps3 helemaal regiovrij gaat, dan kan je tenminste af en toe een import kompen zonder gelijk 2 machines in huis te moeten hebben.
 
Back
Top