Nee hoor , marc kan best zijn eigen mannetje staan , daar heeft hij mij niet voor nodig.
Alleen wil hij dat hier niet meer, net zoals former members Goatboy en Jiggy die toch echt jouw commentaar zat waren en daarom opgezegd hebben.
Zelf kan ik veel hebben, ik heb in mijn "werk" in de arcadebusiness met redelijk veel rare gasten gedealed, mijn grens is wel als het op de persoon gespeeld wordt. Dat is een beetje de mentaliteit in het oosten.
Alleen wil hij dat hier niet meer, net zoals former members Goatboy en Jiggy die toch echt jouw commentaar zat waren en daarom opgezegd hebben.
Zelf kan ik veel hebben, ik heb in mijn "werk" in de arcadebusiness met redelijk veel rare gasten gedealed, mijn grens is wel als het op de persoon gespeeld wordt. Dat is een beetje de mentaliteit in het oosten.