What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Failmighty schaamteloos Hyperspin schijven aan het verkopen!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Hahaha! Check dit, wat een clown deze gast!

Hier al die tijd de moraalridder aan het uithangen en alles wat emulator was door het slijk halen om vervolgens het ergste te doen wat er op dat gebied bestaat!

Hele romsets schaamteloos TE KOOP aanbieden!

Als je het nou nog in een kast hebt verwerkt en als totaalpakket aanbiedt om je verkoop te boosten heb ik nog begrip, maar bij uitstek de grappenmaker die "Mame is voor homo's" als signature had al die tijd en volgens mij hele andere dingen deed met zijn Cave boarden i.p.v. gamen, op deze manier zichzelf probeert te verrijken bevestigd maar weer eens wat een enorme loser deze gast is!

Failmighty!

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
 
Hij is wel slim genoeg om alleen Hyperspin te vermelden. Er staat in de advertentie niks over ROMs. Zijn screenshot bevat ook geen games.

Grote kans dat hier niks illegaals aan is. Feitelijk biedt hij een Hyperspin installatie op een HD aan.

Ben het er mee eens dat dit rare praktijken zijn. Heb het dan ook maar even aan MP gemeld via 'tip marktplaats'. :-)
 
Ja zo'n rat is het wel! Hele vage omschrijving, daarom laat hij mensen bellen om het via de telefoon door te geven!
 
Goed dat je dit meldt Psykick! Valt me wel tegen van die gast..ennuh gefeliciteerd nog trouwens! :)
 
Tja, ik heb weinig kaas gegeten van al license shit maar toch....

May I redistribute HyperSpin?

HyperSpin may not be re-distributed in part or in whole without the consent of the HyperSpin team. See the Terms of Service for more information.

Edit; en trouwens.... betalen voor een HyperSpin setup... hahaha sorry kon het niet laten...
 
Haha! Nog beter! Ook zonder ROMS mag dit dus niet :D
 
Nouja verkopen of niet. altijd elke mamevraag hier over bitchen, en nu zelf???
Dat vind ik het sneue er aan.

Dat iemand tijd stopt in een hyperspin setup en die als die goed is verkoopt. Ach als je er uren in heb zitten waarom niet.
Maar als orginele purist de bink uithangen, is dit echt sneu.
 
Da Dude":qe907ckz said:
Nouja verkopen of niet. altijd elke mamevraag hier over bitchen, en nu zelf???
Dat vind ik het sneue er aan.

Dat iemand tijd stopt in een hyperspin setup en die als die goed is verkoopt. Ach als je er uren in heb zitten waarom niet.
Maar als orginele purist de bink uithangen, is dit echt sneu.

Dat is ook het moraal van mijn verhaal! Kan je jezelf nog meer verlagen!

En ik ben het met je eens over als je tijd en moeite ergens in stopt je daar voor mag rekenen. Ik heb ook kasten verkocht met emulators en multi pcb's, want dat is feitelijk hetzlefde, dus laten we geen moraalridders zijn, maar dit kan echt niet.
 
Ik vind toch wel dat er een verschil is hoor Has, tussen een Cab + HyperSpin, of gewoon een gekloonde harde schijf + HyperSpin.

Daarnaast is waarschijnlijk die setup per ongeluk als torrent gedownload en ook andermans werk, of heeft ie die toevallig gekregen en gekloond.

Maar goed, wie de historie kent, beetje triest van onze M.
 
En ik ben het met je eens over als je tijd en moeite ergens in stopt je daar voor mag rekenen. Ik heb ook kasten verkocht met emulators en multi pcb's, want dat is feitelijk hetzlefde, dus laten we geen moraalridders zijn, maar dit kan echt niet.

Maar jij hebt ook nooit onkent dat je emu's prima vind. orgineel is beter, maar emu kan ook.
Als je maar gamed.....
 
"Mame is voor homo's" als signature
jaja zo zie je maar niks is zo veranderlijk als de mens :mrgreen:
 
Was die quote niet van mij? Hahaha
 
Lol zelfs de hele opzet van de advertentie is een grote tegenspraak. Als je niet uitlegt wat je verkoopt ga je er vanuit dat de koper er verstand van heeft... En die personen weten dat je het gratis kan downloaden...
Kansloos op iedere manier.
 
Ik moet zeggen dat ik dit ook niet helemaal begrijp.. die bartop lijkt toch voor eigen gebruik gemaakt,dan waarom dan zo snel weer verkopen ? Vreemde actie, Ik zal het hem eens vragen.
 
Ik denk dat ik de Mighty Cade ga kopen. 1500 euro, koopje.

http://link.marktplaats.nl/669595437

Haha. hahahaa.. Hahaaaaaaaa..

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA

MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

IK KOM HIER NIET MEER BIJ!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

:mrgreen:

 
Dit is dus gewoon oplichting.
 
rklok":ftv5ba19 said:
Ik moet zeggen dat ik dit ook niet helemaal begrijp.. die bartop lijkt toch voor eigen gebruik gemaakt,dan waarom dan zo snel weer verkopen ? Vreemde actie, Ik zal het hem eens vragen.

Ik had je toch wel iets intilligenter ingeschat Ronnie! Wat valt hier nou niet aan te begrijpen? Alles wat deze jongen tot nu toe heeft gedaan is dingen verzamelen/bouwen/kopen/verkopen om er wijzer van te worden!

"Geen onzinbiedingen", "De kenner weet wat het kost", "Geen Nozomiprijzen" en de klassieker "Minty"

Ik zie nu ook dat hij die oplichter is die MALA templates verkoopt, die gewoon vrij te downloaden zijn. Hij heeft wellicht een lichte aanpassing gedaan of zo.

Hij verkoopt wel een Hyperspin schijf met alleen de data, maar op zijn eigen "Mightycade" (het moet echt niet gekker worden) draait MALA, omdat ie natuurlijk te dom is om Hyperspin aan de praat te krijgen.

Deze gast wordt steeds beter hahahaha! €1500,-!! In zijn geval had hij dat ding beter "The Precious" kunnen noemen!
 
Ik had jou ook wat intelligenter (nu juist gespeld) ingeschat..
Ik heb ook het idee dat Marc ("rat" genoemd door een moderator) veel gedaan heeft om er wijzer van te worden en dat ook gedeeld heeft met anderen

Ik zeg dan ook , dat ik niet helemaal begrijp dat hij dit laatste werk zo snel weer verkoop..
Ik vind het allemaal nogal zwaar klinken, je geeft zelf aan dat je ook kasten verkoopt met emu's en all-in one carts. Ieder bepaald zijn eigen grens..

Ik vind dat je , zeker als moderator, je toon wat zou moeten matigen, maar de meesten zullen het wel afdoen als "Hasan met zijn "harde" (inclusief smiley) commentaren.
 
rklok":6knkzzkl said:
Ik had jou ook wat intelligenter (nu juist gespeld) ingeschat..
Ik heb ook het idee dat Marc ("rat" genoemd door een moderator) veel gedaan heeft om er wijzer van te worden en dat ook gedeeld heeft met anderen

Ik zeg dan ook , dat ik niet helemaal begrijp dat hij dit laatste werk zo snel weer verkoop..
Ik vind het allemaal nogal zwaar klinken, je geeft zelf aan dat je ook kasten verkoopt met emu's en all-in one carts. Ieder bepaald zijn eigen grens..

Ik vind dat je , zeker als moderator, je toon wat zou moeten matigen, maar de meesten zullen het wel afdoen als "Hasan met zijn "harde" (inclusief smiley) commentaren.

Grappig dat je een spelfout op de vroege morgen onder de noemer intelligentie schaard, om vervolgens zelf "verkoop" te schrijven i.p.v. "verkoopt"
Typos en snelle schrijfstijl waar foutjes in zitten bepalen niet de intelligentie van een persoon, wederom had ik je wat intelligenter ingeschat.

Ik heb mezelf nooit als moderator gezien en heb daar ook nooit om gevraagd, ik was het ineens en ben zelfs ontheven uit die rol zover ik weet. Ik hou me niet bezig met dat soort dingen.

Ik geef mijn mening en wat jij omschrijft als "hard" noem ik "eerlijk en direkt" zonder schijnheiligheid en met een knipoog om aan te geven dat ik het op dat moment met een glimlach zeg. Dat is nou eenmaal de mentaliteit die we over het algemeen in het zuiden hebben.

Je weet zelf donders goed hoe de vork ik de steel zit, maar ik begrijp best de je het voor je vriendje wilt opnemen, omdat jullie natuurlijk vaker een front hebben gevormd en je je toch een beetje verantwoordelijk voor hem voelt. Begrijpelijk, zou ik mss ook doen.

Zoals we alle "ratten", "oplichters" en wat voor benamingen je ook voor wilt gebruiken op MP, hier melden of bespreken, is dit er ook weer eentje. Doe hem maar de groeten van mij en geef hem maar een dikke knuffel!
 
Back
Top