What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Everybody's Golf: World Tour

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ook wel bekend als Hot Shots golf, of Minna no Golf. Langlopende Playstation serie.

95259.jpg


Heb deze game vandaag samen met GT5 Prologue opgehaald. Over Everybody's Golf World Tour ik kort zijn: die is echt wreed goed. Gewoon kopen die hap.

Geweldige graphics, gameplay (vooral advanced mode) subliem. Personages zijn top. Online play...
 
Ik dacht dat Everybody's Golf pas 28 maart uit zou komen.

Ik speel de demo al een tijdje en die vond ik al supergoed. Ik ga vandaag of morgen dus ook maar gelijk de full game kopen.

Werkt de online mode goed, zonder lag enzo?
 
Een van de redenen dat ik overstag ben gegaan en toch maar een Japanse PS3 heb besteld, ben erg benieuwd.
 
Online werkt goed, gaat via lobby systeem van waaruit je een game kunt maken of joinen.

Toernooi gaat leuk, je hoeft niet echt te wachten op andermans slagen. Soms zie je ze wel bij je op de course, dat lijkt wel geinig. Als je time over is dan ben je disqualified dus lang hoef je niet op een prutser te wachten.
 
Ik hoop hem deze week binnen te hebben.
Moeten we maar heel binnenkort mar eens een partijtje doen...
mijn PSN account is ZeMMiK.

pls add me.
 
Heb hem ook sinds vandaag. Single player is geweldig, multi player tegen vrienden is geweldig. Online ga ik spelen als ik wat meer tijd heb en als ik beter ben. Ik wil altijd eerst goed zijn in games voordat ik online ga spelen, maar het gaat al heel erg de goede kant op :-) had de demo ook vaak gespeeld.

Nu lekker bezig met alles unlocken in de challenge mode. Alleen erg jammer van de framerate die vaak dropt, verder een geweldige game.
 
Ik heb gisteren de demo gespeeld en ga straks even de full game halen, very good stuff.
 
Fucking hell wat verslavend...
 
Ken":7gjk3v42 said:
Fucking hell wat verslavend...

Yep, en diep ook. Windrichting, spin effecten meegeven... en toch allemaal erg toegankelijk. Speel je Advanced trouwens? imo is dat echt 100x zo leuk als traditional.

Deze game had zo van Sega of SNK kunnen zijn.
 
Tuurlijk speel ik advanced, kom op man..
 
Ik speel de game ook nonstop. Ik heb bijna alle karakters en banen al unlocked en al aardig wat mooie chip-in eagels etc. gemaakt.

Uiteraard speel ik ook met de advanced shot mode.

Ik moet snel maar eens online de concurrentie opzoeken :-).
 
Mijn hoogste tot nu toe is een Eagle chip in. En ik zat ongeveer 10cm van een hole in one af. In putten ben ik niet zo goed, maar soms leg ik er wel 1 van verre afstand in. Dat is ook wel kicken.

Ik heb alle Novice characters en clubs unlocked, en speel meestal met dat 2e chickie (de eerste unlockable). Je kunt ook zo lekkere effecten in de slagen leggen met de D-pad, tijdens de power en tijdens de impact.

Dit is misschien wel de beste game op de Ps3 tot zover. Toch schijnt zoals zoveel next-gen games ook deze game wel wat gestript te zijn vergeleken met vorige versies, minder personages en courses bijvoorbeeld.
 
Ik hoef alleen nog maar een paar expert characters en dan heb ik ze allemaal.

Ik speel ook vaak met Sophie. Maar ook wel met andere personages. Ik ben al redelijk goed geworden in het spel. Maak regelmatig eagles een birdies en zit zelden boven par. Putten gaat ook vaak goed.

Ik had in de demo 2 keer een hole in one geslagen, maar in het volledige spel nog niet helaas :-).

Het is inderdaad een geweldig spel, het is erg lang geleden dat ik een spel meer dan 3 uur per dag heb gespeeld een week lang.

Als ik alle characters, clubs en banen unlocked heb ga ik ook zeker online spelen.

Het enige wat ik jammer blijf vinden zijn de framedrops die soms erg duidelijk zijn.
 
Ik heb vandaag de PSP iteratie gehaald, Everybody´s Golf 2.

Iemand hier ervaring mee? De PS3-versie wil ik ook nog wel gaan halen als deze bevalt. Ben op de PS3 nog bezig met Sega Golf Club nl.
 
Back
Top