What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hoezo slechte beheersing van taal? Misschien heb ik iets gemist maar volgens mij gaf hij gewwon antwoord op de vraag van Goatboy of hij op nog meer forums zat. Waarop hij antwoordde met: Nee ik heb te weinig tijd, helemaal als de kids er zijn mmar ik ben wel gelukkig.

Kwam op mij niet zo weird over, maar ik heb vast wat over het hoofd gezien :D
 
Laat ik dan ook maar mezelf even netjes voorstellen,

Farian, uit Leiden. Ik werk voor de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland, en ben een collector en gamer in hart en nieren.

Verzamelt: Game & Watch, Saturn en de obscuurdere retrogames a la SD Snatcher voor MSX enz.. Ook heb ik een MVS Cab staan waar ik super veel plezier mee heb, een pachislo en aankomende maandag een (eindelijk) flipperkast.

Lees al langere tijd de posts op nozomi, werd nu wel eens tijd om me aan te melden...
 
Farian303":1kacr8xt said:
Ik werk voor de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland.

Wat is eigenlijk de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland?
 
Farian303":1vrazor3 said:
Die de de PSP GO niet wil verkopen en daar behoorlijk mee in de publiciteit is geweest, die ;-)
Er zijn vrij veel winkels geweest die de PSP Go niet willen verkopen, dus nu vraag ik het me nog steeds af...
 
Farian303":26js05vv said:
Ik werk voor de grootste onafhankelijke gamesshopketen van Nederland, en ben een collector en gamer in hart en nieren.
http://tinyurl.com/2ejrglm ?

:-)

Verzamelt: Game & Watch, Saturn en de obscuurdere retrogames a la SD Snatcher voor MSX enz..

Welkom! Leuk om een mede-MSX liefhebber tegen te komen. SD Snatcher heeft een speciaal plaatsje in mijn hart.. wat een fantastische game was dat destijds. Soundtrack van SD Snatcher is één van de beste ooit, imo.
 
Hallo!

Ik ben Joey uit het hoge noorden, en ben na "aandringen" is mijn account eindelijk geactiveerd :D
Ben een paar maanden geleden aangestoken met de shump koorts en ben sindsdien echt helemaal verkocht. Ik had gelijk een JP 360 gekocht en heb daar al erg veel uurtjes in zitten. Nu wilde ik maar gelijk door naar de volgende stap, een mooie cab!

Ik zat wat te surfen op het net en kwam op deze site, dus vandaar dat ik me heb geregistreerd. Ik ben dus opzoek naar een mooie cab, ben nu van alles aan het uitvogelen, erg leuk allemaal.

Nou, tot op het forum!
 
Bedankt! Ik ben al aan het oriënteren bij Ronnie. Als ik de prijzen zo zie is het inderdaad een prijzige hobby, maar volgens mij ga ik het er wel voor hebben. Ik laat wel weten of ik het waard vond als de (eerste) cab bij mij thuis staat 😉

Maar ik speel nu voornamelijk de CAVE shooters op de 360. Het geeft echt een vet gevoel om met dat kleine scheepje/poppetje tussen die regen van kogels te maneuvreren. In de toekomst zal ik ongetwijfeld shumps van andere ontwikkelaars gaan bekijken.
 
Hoi iedereen ,

Mijn naam is Cees en ik kom uit Rotterdam .
Was al een tijdje voornamelijk Japanse Console Shmups aan het verzamelen en kwam via Shmups forum in aanraking met de Japanse Arcade scene en Candy cabs in het bijzonder .

Verleden jaar kocht ik een Arcade stick bij Rob beter bekend als Pat7o hier op het forum en zag ik zijn prachtige Cabs , dat deed me besluiten bij Ronnie Klok in Apeldoorn een Capcom Mini Cute te bestellen en was eigenlijk van plan om er een Barebone PC met Mame in te hangen en dan klaar .
Maar eerst zo'n 60 in een PCBtje scoren om zo wat van het hele oude spul op de Cute te spelen , een PCB is verdomd makkelijk te installeren dus dat Mame verhaal ging een beetje naar de achtergrond want dat kan ik uiteindelijk op de PC ook en mijn PCB collectie begon te groeien .

Heb inmiddels 16 boards en net de Aero van Ratson gescoord .
Ken al wat members hier van gezicht of van de fora Shmups en AO want het wereldje is niet zo groot .

Ik ben van plan om zo rond de 25 boards te stoppen want dan heb ik zo'n beetje alles wat ik wil hebben .
Ik heb inmiddels ook een MVS 1 slot board onderweg want had als bijvangst zeg maar al een tijd een Metal Slug kit ongebruikt op de plank maar geen mobo en ook een 150 in 1 Cart is in aantocht .
Ben van plan de Aero puur Tate te houden om mijn Shmups te spelen en de Cute is dan voor MVS , de 60 in 1 en de 2 Hori shmups die ik heb .

Toch nog best een lang lulverhaal geworden en ik wou het nog wel kort houden :!:
 
Welkom, Cees! ;-)

Aaahh.. een Mini Cute. Wat een geweldig mooi cabje is dat toch..!

Gaaf om te lezen dat je het virus te pakken hebt. Het zal me benieuwen of het bij die 25 PCB's blijft.. en die ene MVS kit :-)
 
Welkom Cees, had je collectie al eens gezien op shmups/Arcade Otaku.

Mooie collectie man en feli met je Aero! :)

Marc
 
Welkom Cees 8) , ik weet iig dat de aero in goede handen is en dat maakte het een stuk minder erg :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top