What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Welkom! Leuke overstap! Lijkt me leuk die overstap ook nog eens te maken. Voorlopig ben ik nog druk genoeg met het ombouwen van een 'woodie' naar een hyperspin cab :).
 
Hallo allemaal,

Nou even voorstellen, ermm not much to say.
Ik ben Ruu 24 jaar, net als vele van jullie gamefreak\collector hehe,
Ben zelf beginnend collector, eerste herinneringen die ik heb aan gamen waren de SNES N64, original gameboy etc. NES was net en beetje voor mijn tijd maar ja :) ook maar verzamelen.
Hoop hier veel plezier te beleven met gelijkgestemde maar dat zal vast wel lukken.. :D

Greetz

Ruu~
 
Cageman":80p47nzt said:
Ruu":80p47nzt said:
NES was net en beetje voor mijn tijd maar ja :)
Dat kun je wel stellen ja. De release van de NES was 5 jaar voordat jij werd geboren :mrgreen:

Maar welkom!


er zijn genoeg kinderen van 5 die al heel druk aan het gamen zijn dus het had gekund :)
 
Ik zal mij ff voorstellen aan jullie.

Mijn naam is Jeroen ik ben 30 jaar oud, heb een geweldige vrouw en twee kinderen en woon in Friesland! Naast mijn gezin ben ik al aantal jaren in de reclame wereld werkzaam. Ik speel al vanaf mijn 3e jaar games, als ik mijn ouders moet geloven :lol: .Mijn eerste woorden was niet MAMA of PAPA maar Nintendo....! :mrgreen: .

Arcade kasten en arcadehalen hebben mij altijd gefascineerd! Nu wil ik graag zelf een bouwen en daarna uitbreiden tot een echte arcade room. Waarom ik eerst zelf een arcade kast wil bouwen is omdat ik het echt van A t/m Z het wil begrijpen hoe het in elkaar zit. Uiteindelijk wil ik de echte stuff hebben! Daarom had ik ook de behoefte aan een forum waar hulp, tips, inspiraties en discussies naar voren komt en die heb ik gevonden!

Naast de arcade heb ik ook mega veel consoles en handhelds in mijn bezit. Van Atari t/m Playstation 4.
 
Het virus is om zich heen aan het grijpen. Het wordt steeds drukker :)

Welkom allemaal!

En tot ziens aan vrije tijd, geld en ruimte :) (je krijgt er wel een hoop voor terug toch mannen?)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top