What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Welkom Bert! Goed teken dat je hier komt via Da Dude. Betekend iig dat ie niet slecht over nozomi lult :mrgreen: :mrgreen:
 
Jinxz":24cjpse4 said:
Welkom Bert! Goed teken dat je hier komt via Da Dude. Betekend iig dat ie niet slecht over nozomi lult :mrgreen: :mrgreen:

DUH, natuurlijk niet. bestaan die mensen dan???


Hey Bert, welkom. spreek je snel
 
Ik zal mij ook even voorstellen als nieuw lid van dit forum. Ik ben Peter, 36 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben hier terecht gekomen dankzij een vriend van me, die een paar jaar terug via dit forum een prachtige Astro City heeft gekocht. Zelf heb ik helaas (nog) geen geld, maar vooral geen ruimte om een arcadekast aan te schaffen, maar ik hoop er ooit een mooi plekje voor te kunnen reserveren. Een speciaal plekje in mijn gamer's hart hebben arcade games in elk geval al lang en breed veroverd, want ik ben al van jongs af aan verslingerd aan arcade games en in elk pretpark, bij ieder bezoek aan Scheveningen of zelfs bij het lokale zwembad; als er een arcadekast stond, moest en zou ik er een paar gulden in stoppen om de game te spelen. Ook in mijn eigen stad Rotterdam kwam ik vaak bij de City Play Hall om arcade games te spelen. Mijn all-time favoriete arcade game is toch wel Final Fight gebleven.

Ik speel op en verzamel voor een breed scala aan consoles, van o.a. de MSX en NES, SNES en Megadrive tot aan modernere systemen waar ik ben blijven steken bij de Wii en Xbox 360. En zolang ik geen arcadekast kan plaatsen, lijkt me een Xbox met Hyperspin of iets dergelijks ook wel erg tof, dus die komt er wellicht nog een keertje bij.
 
Hoi Peter, welkom. Heb je 'Undercover Cops' al gecheckt? Best een leuke underrated gem. Super Famicom versie is ook best okay. Mijn eerste arcade kast, een Masterplay met 29' monitor had Final Fight erin! 175e voor betaald.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top