Abc123
TATE Mode Pilot
Nog een Neo Geo fan!Marcel1980":33t5fl6l said:Hey, Marcel hier. Een hardcore NeoGeo fan en ook een beetje jamma fan. Heel nieuw in deze wereld van arcade.
Nu de NeoGeoX echt is gestopt (Licensie vanuit SNK in getrokken) heb ik besloten om een MVS board te consolizen. Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben... :x
Daarnaast misschien nog een extra supergun maken voor jamma PCB's. Zitten namelijk best wel goede games tussen.
Favoriete games ; Metal Slug, Nightmare in the Dark, Neo Drift Out, Neo Bomberman en de rest van de MVS lijst! :mrgreen: