What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo!

Mezelf ook even voorstellen, ben Bastiaan en woon in Utrecht.
Sinds jaar en dag al groot retro fan met grote voorkeur voor SHMUP (Cave!) en JRPG :D

Mag graag gameconsoles verzamelen en geselecteerde games (shmup, jrpg).
Mijn favourite game unit is de Neo Geo Pocket Color, best handheld console ever :mrgreen:

Sinds 2004 heb ik ook een woodie, echter nooit echt tijd gehad om hem netjes op te knappen, wel veel mee gespeeld (MAME).
Echter sinds Animecon een gameroom als onderdeel erbij heeft gekregen stond daar ook een CandyCab en was ik verkocht. Sindsdien zo half/half gezocht en de knoop doorgehakt toen ik van lorre001 wat Xbox games kocht, bleek hij ook z'n Candy in de verkoop te hebben staan!

Die heb ik gisteren opgehaald 8) - errug gezellig was het, Asure was er ook. Top middag!

Resultaat below (heb tijdelijke toestemming om hem in de woonkamer te stallen 😉) :

IMG_0284_zps51e618d0.jpg

IMG_0285_zps2f30363e.jpg

Inclusief Mushihimesama Futari 1.5 en Deathsmiles kit :mrgreen:

I am a happy man :) - die nu stevig moet oefenen, want in vergelijking met lorre001 is mijn Deathsmiles highscore redelijk belabberd :lol:
 
Welkom! Toffe cab man, windy's hebben toch wel iets unieks :)

Daarnaast is de NGP inderdaad de beste handheld op een ding na, er zijn enorm weinig games voor. Ik heb nog steeds veel spijt van dat ik mijn verzameling verkocht heb :'(
 
NGP, zeker een geweldige console, Biomotor Unitron heel veel op gespeeld.

Je windy is prachtig. Veel plezier ermee, en welkom op het forum
 
Congrats waiwainl,

Ik heb het voorrecht gehad om een aantal keer op deze windy te spelen, echt een prachtcab.
Ongelofelijk dat Refik deze heeft laten gaan ( wat een sukkel die ref, in een badkamer kun je niet gamen )Flink oefenen met deathsmiles, want ik vind het altijd prachtig wanneer een highscore van Ref wordt verbroken, hij gaat dan namelijk altijd even huilen :mrgreen:
 
heb gegild als een speenvarken toen anton over mn highscore heen ging. dat was wel vervelend
gelukkig heeft het record maar drie dagen gestaan gheheheheh

was leuk gisteren heb er een mooie jas aan het bezoek overgehouden :P

heel veel plezier met je prachtige aankopen, het wordt vast en zeker dolle pret en natuurlijk welkom hier.
 
Welkom waiwainl!

Prachtige cab heb je gekocht man! Ook ik heb daar al met mijn vette vingers aan mogen zitten. Ik ga er vanuit dat Lorre je dit niet voor die tijd verteld heeft :P

Veel plezier ermee! Ook topgames erbij!
 
sombetzki":16os3jiy said:
Welkom waiwainl!

Prachtige cab heb je gekocht man! Ook ik heb daar al met mijn vette vingers aan mogen zitten. Ik ga er vanuit dat Lorre je dit niet voor die tijd verteld heeft :P

haha, nee, dat heeft ie niet. Maar ik was al wel van plan hem te gaan poetsen.
Nu weet ik ook waar het smeer vandaan komt :mrgreen:
 
waiwainl":ps5lyxcy said:
sombetzki":ps5lyxcy said:
Welkom waiwainl!

Prachtige cab heb je gekocht man! Ook ik heb daar al met mijn vette vingers aan mogen zitten. Ik ga er vanuit dat Lorre je dit niet voor die tijd verteld heeft :P

haha, nee, dat heeft ie niet. Maar ik was al wel van plan hem te gaan poetsen.
Nu weet ik ook waar het smeer vandaan komt :mrgreen:

Hehehehe
 
Hallo,
Ik ben Arnold, 37 jaar uit Hilversum.
Mijn grote hobbys zijn metal en arcade 8)
Ik heb ook jaren retrogames verzameld maar dat werd wat teveel, dus vanaf nu alleen arcade en mijn flipperkast.

Op het moment heb ik een woody jamma kast waar ik al mijn pcb,s op speel, sinds een week ook een ingekorte Naomi universal, verder nog een Midway 280 zzap die in de verkoop staat en een Meteor flipperkast.
 
Welkom Trol!

Vooral die Naomi ziet er goed uit! :D

Ik snap alleen die 280ZZZAP even niet, er zit een stuur op en zie voetballers op het scherm? :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top