Bedankt voor het warme welkom allemaal
Maar nu ik een paar dagen vrij ben geweest en dus (teveel) tijd heb gehad om na te denken over verschillende spelsystemen en arcade kasten ben ik een beetje op hol geslagen.
Niets schokkends hoor maar ik ben op dit moment aanbeland bij het eventueel aanschaffen van een jamma 2100 in 1 kast bij dragonfly en ik ben bereid daarvoor een gedeelte (en misschien wel het grootste deel) van mijn collectie de deur uit te doen.
In het begin dacht ik wat nieuwe AES spellen te willen hebben.
Maar goed, die prijzen hè.
Vervolgens bedenk ik een leuke mvs kast te willen. Niet te duur, goed werkend enz.
Maar dan kom je uit op rond de 700 euro voor een leuk exemplaar (als je geluk hebt).
Daar komen dan de MVS spellen weer bij. Ik zou dan toch een tiental spellen willen hebben dus tel maar op.
Er zit natuurlijk weinig historische, nostalgische of verzamelaarswaarde aan zo'n gloednieuwe kast maar qua speelplezier lijkt het me wel ideaal.
Dus daar ben ik nu bij aanbeland.
Mijn collectie (ik kan 30+ systemen toch niet allemaal aansluiten en spelen) die nu in dozen her en der staat gedeeltelijk de deur uit doen en een stoere kast (qua spellen dan, ik vind de graphics op de kast helemaal niets) aanschaffen.
http://www.marktplaats.nl/a/verzame...FX54dHdGrQ_vdOEXXoC0ebFrn3VQPyplYwdnyLi6uTgkA
Ik weet niet of deze link hier mag maar dan weten jullie waar ik het over heb.
En ja het is een duur grapje, maar wel eenmalig hoop ik
Ik ga nu nog even nadenken over de plussen en de minnen.
Wat ik wel hoop is dat de kast niet helemaal kant en klaar is zodat ik de kleur van de knoppen, joysticks enz. kan aangeven.
Verder zit ik dus helemaal niet te wachten op al die graphics.
Heb liever een strak zwarte kast met minimale graphics.
Wat denken jullie?
Groeten,
Toine.