What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
He goedemiddag!

Mijn naam is Martin, 31 jaar en ik ben hier gekomen via DLX. Bij hem thuis heel wat uurtjes weggespeeld op de verschillende kasten die bij hem thuis hebben gestaan. Games die me het meest bijgebleven zijn zijn Gigawing (1 en 2) en de verschillende fighters die rouleerde in zijn kasten.

Zelf heb ik laatst mijn missie om alle zelda games te verzamelen gecompleteerd (alleen de PAL versies dan) en spaar ik gameboy cartridges. Het meeste van mijn game verzameling is hier in te zien: http://connect.collectorz.com/users/vanderplaat/games

Verder ga ik waarschijnlijk met DLX mee naar de meeting van 15-3 daar ben ik erg benieuwd naar! Moet nog even zoeken naar een game die gespeeld gaat worden waar ik nog even op kan oefenen. Moet wel een beetje competities bieden natuurlijk :)
 
He Martin, welkom op het forum en allereerst respect man dat je Eddy kan verdragen man :D

Ik ben wel even benieuwd wat een verzamelaar de beste Zelda ooit gemaakt vindt?
Persoonlijk vond ik Legend of Zelda: Ocarina of time het allerbeste :D
 
Bedankt allemaal! Ik moet helaas toegeven dat ik nog niet alle Zelda's gespeeld heb! Ik ben begonnen met Link's Awakening vroeger op de GameBoy en die game zal toch wel altijd een speciaal plekje hebben.

Ik ben nu bezig met Ocarina of Time voor de 3DS en hij is echt fantastisch. Ik dacht altijd dat ik 3D Zeldas niet leuk zou vinden. Dat 2D toch echt wel de way to go was. Maar daar moet ik nu toch op terug komen. Die nieuwste vond ik ook erg tof. En Majora's Mask lonkt ook naar me :)
 
VanDerPlaat":1jfccjc2 said:
Bedankt allemaal! Ik moet helaas toegeven dat ik nog niet alle Zelda's gespeeld heb! Ik ben begonnen met Link's Awakening vroeger op de GameBoy en die game zal toch wel altijd een speciaal plekje hebben.

Ik ben nu bezig met Ocarina of Time voor de 3DS en hij is echt fantastisch. Ik dacht altijd dat ik 3D Zeldas niet leuk zou vinden. Dat 2D toch echt wel de way to go was. Maar daar moet ik nu toch op terug komen. Die nieuwste vond ik ook erg tof. En Majora's Mask lonkt ook naar me :)

Oh ja majora's mask is ook episch (komt in mijn top drie net na a link to the past) :mrgreen:
 
hoi allemaal
ik kom uit Belgie, Antwerpen en ben nieuw hier op het forum.
Ben in de ban van arcade games en cabinets; heb er ondertussen al een 4tal gehad na een tijdje dat ik ze beu ben kriebelt het terug om te gamen.
Nu ben ik terug op zoek naar een arcade cabinet; was als kind erg in de ban van Wonderboy, Roadblasters, Shinobi, Pacland,...
Groeten
Dirk
 
Allee manneke, welkom op het forum :D
Ik vond shinobi vroeger ook de shit :mrgreen:
Jij zit wel goed hier, als je op zoek bent naar mooie arcaderelated
Dingen.
 
Welkom op het forum Dirk.
Wonderboy, Roadblasters, Shinobi en Pacland... wat een mooie games zijn dat! Heb ze alle 4 erg veel gespeeld.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top