What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
dkjr":n0mjjpl4 said:
Hoi allemaal! Ik ben Ken uit Den Haag, gek op alles wat uit Japan komt en onlangs heb ik een oude naomi kast met Virtua Tennis gekocht :)

Wtf ik ga even 8 jaar terug in de tijd.
 
de goeie ouwe tijd Ken, toen de banners nog van flash waren en de spellen een stuk goedkoper....
 
Een warm welkom voor jou Ken.
De liefde voor Japan zul je zeker vinden op dit forum, evenals de liefde voor naomi kasten!

Hopelijk zien we elkaar bij het shooterevent :D
 
ckong":12y40ot9 said:
Ziet er inderdaad netjes uit, geen schreeuwlelijkerd.

Maar je moet de sticks ditchen voor fatsoenlijke Sanwa/Seimitsu sticks, hetzelfde geldt voor de buttons.

Ik zou trouwens wel eens een foto willen zien van twee gamers naast elkaar die een fighter spelen, volgens mij wordt dat erg krap. Zeker met de niet optimale layout van de buttons.

Ofwel: redo the CP.

Sorry voor de late reply, maar begin oktober is mijn dochter geboren en was even druk bezig met die kleine. Maar er is weer wat meer tijd voor mijn mooie hobby :D

Het CP wil ik inderdaad nog veranderen. Maar welke joysticks en knoppen raad je aan? Er is echt zoveel keus.

Thanks!
 
hallo iedereen :D

mijn naam is jan en ik volg hier al een hele tijd het forum

dus hoog tijd om mij ééns voor te stellen, zou ik zo denken

ik ben 56 jaar en reeds meer dan 30 jaar werkzaam in een firma van cafespelen (video, biljart, flipper, tafelvoetbal etc... geen gokautomaten)

vandaar mijn interesse voor alles wat met cafespelen te maken heeft...

onze "firma" heeft hier het één en ander te koop staan aan videogames...

dubbele racers (twin daytona wooden cab, sega rally twin, sega touring car championship twin) en nog andere videogames...

weet niet of er hier geïnteresseerden zijn op dit forum voor aankoop van toestellen; zo ja, dan post ik wel ééns hetgeen wij te koop hebben

grtjs

jan
 
Hi Jan, welkom op het forum!
De videogames die je noemt is hier altijd interesse in. Zolang de prijs en staat maar goed is ;)
 
Welkom Jan,

Ik ben u al een paar keer tegengekomen op gameroom.be.

Ik wilde reageren op uw topic van gameroom maar ik deed het bewust niet want ik ken mezelf :D ... ik ben vooral geinteresseerd in Daytona of Sega rally.
 
Welkom Jan!

btw, over niet te lange tijd heb ik ook een Daytona USA en een Sega Rally 1 te koop. Worden de komende tijd in orde gemaakt..
 
Cageman":298g1jbs said:
Welkom Jan!

btw, over niet te lange tijd heb ik ook een Daytona USA en een Sega Rally 1 te koop. Worden de komende tijd in orde gemaakt..

Ideaal, Ik hoor het wel als ze klaar zijn. Ik heb geen haast.
 
Hoi,

Al vaak gekeken op dit forum, en eindelijk ook maar eens lid geworden;)
Mijn naam is Ger en ben gek op oude games.
Ik vind het leuk om dingen te maken, inmiddels heb ik al wat bartops gemaakt voor vrienden.
Zelf een leuke set gemaakt met emulators, ik merk dat je steeds verder gaat met de "verslaafde" hobby :D
Inmiddels heb ik diversen filmpjes gezien van mooie kasten, en smul weer om mijn volgende te bouwen.

Groetjes,

Ger
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top