What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
hey allemaal,
Ik ben Emile, 35 jaar en ben hier eigenlijk terecht gekomen via mijn buurman (sphere/Pieter) en heb ondertussen 2 niet werkende mvs woodys in mijn woonkamer staan die ik samen met pieter tracht werkend te krijgen.
Afgelopen weekend ook langsgeweest in de hal in Zoetermeer en lekker gegamed, en voelde me erg welkom :) Eigenlijk heel mijn leven al een gamer, ooit begonnen met nintendo, maar elke generatie wel een console gehad.. en natuurlijk genoeg guldens in de kasten gegooit.
 
Hoi, mijn naam is Wouter AKA Wallo.

Ik kijk eigenlijk al jaren heel af en toe op het forum. Raar eigenlijk dat ik nu pas lid ben. :shock:
Jaren terug was ik vaak te vinden op Segaforum.nl, volgens mij zat Ken daar ook af en toe (?).
Als ik me niet vergis heeft hij Nozomi.nl (mede) opgezet.

Ik ben een gameverzamelaar met een voorliefde voor SEGA. Ook al heb de laatste jaren minder gespeeld en verzameld, games blijven me boeien.

Het is fantastisch om te zien wat sommigen hier aan Arcade cabs, games en consoles hebben!
Zelf ben ik niet zo handig als de meesten hier met cabs.
Desondanks heb ik een originele SEGA Mega Tech cab en een omgebouwde SEGA Mega Tech cab met daarin een 2-slot NEO-GEO MVS.
Verder heb ik nog een Atari Showcase staan, met daarin een NAOMI 2 + GD-ROM, waarvan inmiddels helaas de monitor compleet dood is. :( :( :(
Ik weet nog niet wat ik ermee moet doen.

Hier staan wat (oudere) foto's en lijsten van m'n verzameling:

http://www.segaonline.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=806

http://www.retrocollect.com/videogameda ... -4787.html
http://backloggery.com/wallo

Groetjes,

Wouter
 
Welkom Wouter, long time no see. Kom snel eens langs in het NGC zou ik zeggen.
 
Ik ben Abc123 en vriend van Ratson en Vwbabe84. Ik hou van gamen, politiek en muziek. Ik ben bassist en speel al geruime tijd bas. Binnenkort hopelijk weer een bandje vinden om in te spelen. Voor meer vragen, hoor ik het wel!
 
Abc123":sxcqe9lu said:
Ik ben Abc123 en vriend van Ratson en Vwbabe84. Ik hou van gamen, politiek en muziek. Ik ben bassist en speel al geruime tijd bas. Binnenkort hopelijk weer een bandje vinden om in te spelen. Voor meer vragen, hoor ik het wel!

Hey Abc123. Welkom op het forum.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top