Zoooo hield al een poosje de site in de gaten maar toch maar eens geregistreerd.
Ben 33 jaar en woon in Rotterdam, including 2 dochters en een lieve vrouw die de hobby geen probleem vind

Vanaf mijn 4e heb ik eigenlijk games als hobby gehad, kreeg toen een C-Vic20 van mijn ouders en niet te vergeten een atari 2600. De jaren erna ook alles gehad. In de tussentijd nog 2 HBO studie volbracht ondanks de vele uurtjes aan de games.
Ongeveer 8 jaar terug een mame kast gemaakt. Had toen een dedicated NBA Jam 4 player gekocht en omgebouwd. Na een jaar toch weer verkocht omdat hij veel te groot en log was, onze eerste dochter kwam er aan en de ruimte was wel nodig.
Al ruim een jaar weer kriebels en wil er weer één maken. From start up zeg maar (maar een mooie dedicated verbouwen is ook een optie, kan alleen gewoon geen zaak meer vinden die die dingen heeft

), nu is deze site met name gericht op de Aziatische kasten (en I am so sorry, vind die dingen foeiiiiiiilelijk

). Ik ben dan ook echt opgegroeid in de wijk met de Amerikaanse woodies. Toch veel info te vinden hier en buiten het uiterlijk van de kasten gaat het om de games.
Ben ook erg druk met consoles, momenteel de Wii voor de kids en Wii-U voor mezelf. Kids hebben een dsi en 3ds, zelf de 3ds XL. Xbox 360 met nu 346 games (netjes legaal). Ben dan ook een vervent bezoeker van een andere site, budgetgaming waar ik al jaren lid van ben en probeer actief aanwezig te zijn onder dezelfde nick en avater.
Naja, that's me een beetje
