What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal,

Mogelijk dat jullie mij wel eens voorbij hebben horen komen, ik ben Arno, eigenaar van ArcadeWinkel.nl en wilde mij hier eens aanmelden gezien jullie allemaal dezelfde hobby beamen als ik. Naast eigenaar van de webshop ben ik zelf in het bezit van een Royal video kast met Robocop, een naamloze kast en een bartop van de kit die wij aanbieden.

Op dit moment ben ik zelf bezig met een nieuw project, een race sim, net even wat anders.

Binnenkort (na de zomer) komen er speciaal voor jullie doelgroep ook Sanwa en Seimitsu artikelen in ons assortiment. Als jullie nog aanvullingen weten, hoor ik het graag!

Groet,
Arno
 
Haai :)
ik ben Dees, aangenaam ik ben 26 en hou van verschillende games, vooral avontuur en rpg.
mijn vriend en ik zijn al een aantal keer met ratson en zijn vriendin meegeweest dus een aantal van jullie ken ik al :D het is erg gaaf om op old school kasten te kunnen spelen dus heel erg bedankt

groetjes & GAME ON!!!!
 
Hoi ik ben Nico,

Mijn bouwjaar is 86 en ben student Technische Informatica in Amsterdam.
Gamen en Elektronica zijn twee aspecten in mijn leven die mij erg aanspreken.
En Natuurlijk zijn Pc games en Console games erg leuk, het lijkt me super gaaf een of meerdere arcade cab's te bezitten. Reparaties en modificaties aan allerlei apparaten doe ik graag en al doe ik het meeste puur uit hobby en voor mezelf, veel werk doe ik ook samen met schoolgenoten en gelijkgezinden om meer kennis te krijgen over allerlei systemen en hierbij verdienen we soms wel eens wat bij. Een Spectrum analyser lijkt me gaaf maar een echte Chihiro ook wel... keuzes :D

Laast met mn GF op vakantie geweest, Ze vond het idee van een Fruitninja of Airhockey kast helemaal niet erg, leuk zelfs. Dus ik zit lekker te dromen over een of andere mooie kast in mn woonkamer.
Heb er gelukkig ook nu net na een verhuizing wel ruimte voor. vandaar dat ik hier op Nozomi ben gekomen, om me te informeren, te lezen en te genieten van jullie posts, ideeën en mischien zelf ook wat te delen :D
Ik post later wel wat meer info of pm/reply maar. ik heb vooral intresses in/ enige termen:
xbox, playstation, msx (z80), electronica, Ontwikkeling van games, het programmeren, reparatie
/modificatie. Heb ook enige Nintendo apparaten in huis. geen Arcade kasten op dit ogenblik, wel enige tot nu toe voor mij onbekende devboards van niet aangegeven gamestudio's/hardware fabrikanten. Wow, wat hebben sommige van jullie mooi spul. Oke, ik ga weer surfen op het web, tot snel.

Veel game en sleutel plezier en wie weet tot spreekse/ziens.
CodeAsm (Nico)
 
hallo iedereen

ik zal me even voorstellen
mijn naam is jan
ik woon in belgie in menen
ik ben sinds kort intresse beginnen hebben in de arcade wereld
ik heb nu een tekken 1 kast
een tekken 3 kast
losse pcb van tekken2 v.b
en nu ook een naomi universal cab
ik heb ook een namco system 256 met tekken 5
en een namco system 246 met tekken 4
zoals je dus ziet ben ik een groote tekken fan
ik ben helemaal nieuw en weet echt niet veel van arcade
mijn einddoel is om mijn naomi volledig optedoen en er voor zorgen dat tekken 5 er perfect op draait
maar er is nog veel werk aan de winkel
ik hoop met de hulp van deze site mijn einddoel te kunnen behalen

groetjes jan(killerspe3d)
 
Mijn naam is Vince, 43 jarige ouwe arcade lover uit Zoetermeer

Ik ben eigenaar van een software bedrijf en we zijn gespecialiseerd in content management systemen.
Ik probeer het oude arcade gevoel weer terug te krijgen dus heb ik een Naomi universal cab gekocht om lekker aan te sleutelen, ik zal proberen een log bij te houden zodat geïnteresseerden kunnen meekijken.
Thuis heb ik staan een NeoGeo 6 slot in een oude lelijke New Kid kast, en ik heb onder de trap een Revenge from Mars van Bally flipperkast staan, doet het erg goed op feestjes!

Ik ben een noob op het gebied van arcade hardware en ik hoop van Nozomi een hoop te leren.
 
CMSen, DSPen en recordmanagement en wat dies meer zij, nu nog dagelijkse werkkost voor me.

Kennis op arcadegebied zit hier wel, niet speciaal bij mij maar toch. :-)
Succes met het bijhouden van je blog en met de arcade hobby in alle andere facetten.
Veel plezier hier en welkom!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top